Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link kataloger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle Amino brugere  :) 

Først og fremmest vil jeg rose jer. Syntes virkelig at man kan hente hjælpsomme og værdifulde råd herinde, og jeg er klart overrasket over hvilken viden folk bær på. 

Nå, men nok om jer, nu videre til mit spørgsmål. 

Mig og min partner sidder her, og har et ønske om et starte et nyt link katalog op. Vi syntes ikke at der er så mange brugbare link kataloger på nettet ,  måske er det bare os -  Men vi syntes bare ikke at de virkelig rammer os. Derfor besluttede vi os for at lave vores egen. Vores projekt er endnu ikke blevet en realitet, vi er dog hellere ikke 100 % sikre på om det vil blive en realitet, for vi sidder stadigvæk og tvivler lidt . 

Er det nu en god ide og hvad skal en link katalog indeholde førend man virkelig vil gøre sig brug af det ? 

Er det hjemmesidens design der spiller den afgørende rolle eller hvordan ? 

Hvad er det der fanger jeres opmærksomhed ? 

Ps. Ved ikke om det er indenfor den rette kategori at starte denne her debat, og hvis det ikke er ,  så undskyld. Jeg er trods alt ny her inde   :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:35

Der er 1000 vis dansk link katologer de flest findes nærmeste ikke  i google .

Så i skal virkelige brænde for at ideen skal slå igennem

Det der fanger mig er et link katalog der formidler en god viden og findes i søgemaskinerne godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 22:38

Ja jeg er klar over at der findes en masse link kataloger på nettet, men man bliver nød til at være lidt kritisk og ærligt indrømme at mange af dem ser lidt forfalden ud .  

Vores intiativ opstod jo på baggrund af de masse ubrugelige link kataloger, så vi satser selvfølgelig på at slå virkelig igennem, med et link katalog med en masse links og en masse kategorier .  Jeg syntes bare ikke at de nuværende har særlig mange kategorier at vælge i mellem. 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Skrevet kl. 23:23

I vil altså lave et linkkatalog, som skiller sig ud fra mængden? Hmm.. hvordan det? At tilføje en voldsom mængde kategorier er jo ikke ensbetydende med at I får flere folk til at tilmelde sig.

Formålet med diverse linkkataloger er jo udelukkende linkjuice. Hvordan vil I sørge få ikke blot komme i samme kategori som de mere eller mindre ligegyldige linkkataloger der allerede findes?

Tag ikke dette lille indlæg negativt, men som konstruktiv kritik :)

Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 18:20

Jeg ret sikker på, at jeg ikke har sagt at folk vil komme løbende bare fordi vi har mange kategorier,  men det vil bare gøre søgningen lettere for folk .   Hvad er dog mest interessant ,  en link katalog med 2 kategorier eller en med en masse ?

Vores mål er jo at samle alt på et sted ,  og vi er selvfølgelig fuldstændig klar over at andre mennesker har gjort det før ,  men findes der noget som ikke allerede er opfundet ?  Jeg ret sikker på, at man næsten ikke længere bare kan gå hen og opfinde noget nyt fra den ene dag til den anden dag .  At finde noget, arbejde på det & gøre det bedre vil være meget nemmere .

Skabe et virkelig godt design som fanger folk, og samtidig et meget enkelt design .

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:49

Hej Jonas

Hvorfor lave et linkkatalog når de fleste bliver udelukket af søgemaskinerne.

Jeg er stoppet med at anvende de simple linkkataloger i min linkbuilding og mon ikke mange andre er det ?

Hvorfor skal man som bruger anvende et linkkatalog, når et opslag på de store søgemaskiner giver mange flere informationer ?

Jeg tror tiden er løbet fra de små generelle linkkataloger.

De bedste hilsener

Italien Finn 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)