Hej alle nørder. Ved at installere magento, men er ved at panikke lidt :(
Har uploadet magento downloader til min host (unoeuro) via FTP men nu skal jeg så til at : "Create a MySQL database and user/password for Magento" og der står jeg fuldstændig af Nogen der kan hjælpe? eller tilbyde en billig opsætning der bare virker?
Mvh Mathias |
Opret MySQL til magento eller tilbyd mig et godt tilbud på en basic magento opsætning
|
Hej Mat Du skal enten oprette en database selv eller så er den oprettet fra udbyderens side. Derefter skal du indtaste databasenavnet, brugeren og kodeordet, samt host, hvilket ofte er "localhost". Hvis du ikke selv kan finde et sted at oprette den, kan det være der allerede er en database tilknyttet. Se evt. dit velkomstbrev om der ikke står informationer der, eller send en mail til deres support. Med venlig hilsen Mark |
Tak for svarene :) Databasen er oprettet og er inde i MySQL, men fatter bare nada af hvad de mener med: Create a MySQL database and user/password for Magento Hvordan opretter jeg en for Magento?
Mvh Mathias
|
Du behøver ikke at oprette en speciel database til magento - du kan bare bruge den du har :) Du skal finde din databases navn, dit database brugernavn og password. Hvis du selv har lavet databasen, kender du dette, men hvis ikke, burde du kunne finde informationerne andet steds. |
Top Nutch! Tak for hjælpen Det virker :) |
Betal dog de sølle 1000 bobs for hosting i et år hos MagentoHotel.dk. Så sætter de en kørende shop op til dig inkl. i prisen. Du har endda også mail og telefon support, så det er peanuts i det store hele. |
Jeg vil give Rasmus fuldstændigt ret. Så vidt jeg ved kræver Magento at SAFE MODE er OFF. Det kan du ikke få hos UnoEuro - så du får det nok ikke til at virke hos Unoeuro anyways. mvh Jan |
Jeg har lige fået det bekræftet hos UnoEuros support. Magento kan ikke køre hos dem. mvh Jan |