Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel mod svindlere igen, igen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Fik en temmelig stor ordre i sidste uge fra London, som jeg studsede over. Ikke pga beløbet eller adressen, men over indholdet af bestillingen, der slet ikke harmonerede. Virkede som om det var smidt henkastet i kurven. Fik PBS til at tjekke bestillingen og viser sig, at det åbenbart er en russer (russisk navn), der havde forsøgt at betale med 3 amerikanske kreditkort, der var spærrede. Det 4 gik så igennem, men fraud management hos PBS sagde, at dette højest sandsynligt også var et stjålet kort, så jeg skulle blot ignore denne bestilling og ikke kontakte kunden, og naturligvis heller ikke sende hans ordre afsted. Nogengange fungerer PBS heldigvis ganske godt! Viser sig at flere andre danske netbutikker har fået bestillinger fra samme kunde - så lad endelig være med at sende varen afsted !!

Desuden er vi også flere netbutikker, som har fået en bestilling fra en dansk kunde med 2 forskellige navne...og som bestiller ordren med bankoverførsel, men beder om en faktura. Hendes CVR nummer er forkert/virker ikke - så vil også anbefale at man ikke sende til hende heller.

Jeg kan nok ikke skrive navnene på disse personer herinde - men I kan eventuelt gå ind på det andet forum for danske netbutikker,  danske-netbutikker.info og læse navnene...

Mvh Pernille

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror muligvis også vi har haft besøg af hende.

Kan dog ikke få dit link til at virke.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)