Hej Amino
Jeg er i gang med at starte min egen virksomhed, og læser i tiden en hel masse omkring hvordan og hvorledes. Dog har jeg nogle uopklarede sager jeg godt kunne tænke mig at præsentere jer for. Jeg er blevet utrolig imponeret og motiveret af Simon Morch. Han succes på facebook er noget alá det jeg selv vil opnå! Mit problem er, at jeg ikke forstår hvordan at en virksomhed kan spore at klikket fra min kampange fører til et salg på deres side, og ikke bare er et sædvanligt salg fra en kunde der er bekendt med siden i forvejen. Jeg har læst noget, og har fundet ud af at det sandsynligvis drejer sig om et tracking software af en art, er det korrekt? Hvis ja, er der nogen der har eksempler eller kan uddybe? Mange tak.
Mvh.
Jeppe B. |
Jeg har en sporing kode, som sættes bag på destinationslinket i facebook annoncer, og hvis data kan aflæses i google analytics. Forudsat hjemmesiden har analytics tracking i forvejen.
Jeg ved den virker, fordi jeg har i 6 måneder lavet annoncering på facebook for et meget stort tøj firma, og fulgt indtjeningen i analytics.
Jeg vil ikke fortælle koden her, og vil ikke af med den helt gratis, men du kan kontakte mig på melina@maracome.dk, hvis du er interesseret i den.