Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro - webhosting.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mailen fra Unoeuro plejer man at få i samme sekund man har afgivet sin bestilling, så den burde du da have fået.

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:28

Ja, det tænkte jeg også at jeg ville - men har intet modtaget endnu.. ? og kan jo ikke huske mit login, eller man får jo et konto nr. så jeg kan kan jo hverken logge ind eller noget og når jeg bruger funktionen til at få sit password tilbage på siden - modtager jeg ingenting.

bedste hilsner

Oliver

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:02

I din bekræftelses mail skulle der være ved hæftet den pdf fil med infomationen i :)

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:18

Har du brugt Unoeuro før? .. :)

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 13:47

Oliver Winther:
Ja, det tænkte jeg også at jeg ville - men har intet modtaget endnu.. ? og kan jo ikke huske mit login, eller man får jo et konto nr. så jeg kan kan jo hverken logge ind eller noget og når jeg bruger funktionen til at få sit password tilbage på siden - modtager jeg ingenting.

Hejsa,

Der bliver sendt en mail til dig fra UnoEuro, lige efter bestilling er gennemført. Hvis du ikke modtager mailen(og den ikke ligger i uønsket post mappen), kan du få den genudsendt her: https://www.unoeuro.com/controlpanel/forgotpasswd.php. Hvis du stadig ikke modtager mailen bør du kontakte UnoEuro og få kontrolleret du har angivet korrekt e-mail adresse under bestilling.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)