Hey, vi har lige fået et tilbud fra Rackspace som vores nye hosting partner, men jeg vil lige høre om der er nogen af jer der kan gøre det bedre. Der skal være "2" miljøer et Production og et Development miljø. Production skal kunne trække 5-10.000 besøgende om dagen og gerne skaleres til flere. De 2 miljøer skal på opsætning ligne hinanden på en prik, så man bare kan flytte lortet over når vi har udviklet noget nyt. Development . vil kun få besøgende internt og skal derfor have næsten ingen regne kraft. Vi skal have 100% support, og 99,9999% oppetid. Miljøerne skal være konfigureret til Magento, men der er også en blog på et subdomæne (Wordpress) som skal med over. Vi ønsker ingen support på udvikling af magento løsningen, men hostingen skal bare være toptuned til magento's krav. Det skal understøtte alt hvad magento kan 100%. Vi har også 10-20 mails der skal hostes. Vi forventer i er linux eksperter.
Skriv et tilbud til mig på PB(PM) men skriv lige her i tråden at du har skrevet til mig. |
Er du villig til at betale prisen for 99,9999% oppetid eller kan du godt acceptere lidt mere end 31,5 sekunders nedetid om året?
For ellers er du ude i en løsning med redundante spejlede systemer på flere lokaliteter for at man vil kunne flytte dine besøgende over på det andet setup når det ene skal opdateres.
Du kan jo dårligt nå at genstarte en server en gang om året med de krav til oppetid... Det er krav der ligger over hvad bankerne f.eks. stiller til deres leverandører..