Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrivepuder til din laptop. Produceret i naturmaterialer til markedets bedste priser.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger på vejende af en kammerat en samarbejdspartner der kunne være interesseret i at sælge skrivepuder der er produceret i naturmaterialer.

Konceptet er ret nyt, og i bund og grund er det er lille bord med en pude nedenunder der er fyldt med kugler. Det gør det mulig for dig at sidde med din bærbar i skødet, uden at den bliver for varm. Den står stabilt og kan indstilles som man har lyst.

På tegnebrættet er der en vidererudvikling, hvor der kommer 3 blæsere i "bordpladen" som får strøm via en USB forbindelse til din computer.

Du kan se en artikel om puderne her: http://blog-dyn.tv2.dk/michael.rastrup.tv2/estabilbordentry376950.html

Prisen er fordelagtig da de bliver produceret i Thailand.

Hvis det har din interesse, så kontakt mig på nedenstående oplysninger.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms(at)vsi-group.dk 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:31

Det lyder som et utroligt fedt koncept! Yes

Det er i hvert fald noget jeg klart vil benytte mig af. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 10:59

Hej Andre,

Tak for dit svar, hvis du er interesseret i at samarbejde, kan vi sende nogle prøver til dig.

Jeg skal dog gøre opmærksom på at vi søger en samarbejdspartner der er interesseret i at købe større partier af gangen, for så at sælge dem i Danmark.

/ Mikkel

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:28

Hej Mikkel.

Det er et interessant produkt, men det er også vigtigt at følge med markedet og se hvad der er i forvejen.

Eksempelvis en billig model (ikke så mange funktioner som din) fra Ikea

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10086654

Producenter

http://www.globalsources.com/gsol/I/Laptop-cooler/p/sm/1029055377.htm

http://www.globalsources.com/gsol/I/Laptop-cooler/p/sm/1012513487.htm

Og der findes flere hvis du søger "notebook stand" på www.alibaba.com

Vi havde en model hjemme for et års tid siden, med kop holder, led lampe, kuglepen holder, bunden var netop lavet med en form for kugler. Indkøbsprisen i Kina for denne, var kun 70.- kroner + told og fragt.

Så, dit produkt er indenfor en branche som kun stiger i salg, men det er vigtigt at se hvad konkurrenterne har, både i model, kvalitet og til hvilke priser de sælges til.

Hilsen,

Claus

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 12:06

Hej Claus,

Tak for dit svar.

Jeg er  klar over at Ikea har det samme produkt. Men forskellen i udsene og pris er stadig stor.

Jeg kan dog godt se at det er ret billigt det tilbud du har fået fra Kina. Er det et produkt du har overvejet at sælge siden du har fået nogen tilsendt fra Kina..?

/ Mikkel

Tilmeldt 19. Jan 09
Skrevet kl. 12:48

Hejsa.

Nej, jeg syntes kvalitet var for dårlig, virkede perfekt, men for meget plastik og for lidt design.

Siden er der kommet nye modeller til, også med lampe m.v., tjek blandt andet denne producent:

http://www.alibaba.com/product-gs/356397734/Multi_functional_notebook_stand.html

Prøv og send dem en email med at du er interesseret i modellen og gerne vil modtage priser, så kan du se hvad du er oppe i mod. Der er en del fabrikker i Kina som laver disse modeller, og jeg tror ikke markedet for et sådan produkt er særlig stort i Danmark, med mindre prisen er lav, eller med mindre du kommer med et design produkt som også eksempelvis kunne sælges til hoteller, da mange kunder her har deres egen notebook med og derved = en ekstra service.

Vi danskere er lidt konservative med sådanne produkter, men kan der skabes en god markedsføring kan der sikkert godt komme et godt salg.

Hvad skal jeres koste og hvordan ser den ud, det link du havde på Amino, virker ikke ?

Blot nogle tips :-)

Claus

Tilmeldt 19. Jan 09
Skrevet kl. 13:01

Hej igen Mikkel.

I burde ringe til Computercity i Glostrup (deres indkøbsafdeling) www.computercity.dk og spørge efter den indkøbsansvarlige for computer tilbehør.

Fortæl at i har et nyt kanon design produkt som henvender sig til alle deres kunder !

Aftale med ham at i sender en prøve over til dem, samt i får lavet en kædeforhandler prisliste, baseret på eksempelvis 100 stks, 500 stks og 1000 stks + fragt m.v. De køber volume hver gang, og kan være en rigtig god kunde i fremtiden.

Aftal at i ringer til ham en 4-6 dage efter han har modtaget den, og får en snak om mulighederne + et møde hos dem hvor i taler om muligheder.

Nu ved jeg ikke hvad den skal koste, men ellers er der også Elgiganten, Bilka, Expert, Fona og andrre store kæder som kan tage mange stks af gangen. Her kan du bruge samme fremgangs måde som før nævnt.

Problemet med store kæder kan være at de har lange betalingsbetingelser, flere af dem har løbende måned + 30 dage, nogle har 45 dage og helt op til 120 dages kredit. Dette er noget du skal prøve og have i baghovedet når du taler med dem. Nye mindre virksomheder som eksempelvis dig, kan i mange tilfælde godt forhandle sig til en kortere betalingstid.

Skal den ud i erhvervslivet, eksempelvis til firmaets medarbejdere som kan købe den via deres firma, kan CBC kæden være en interessant vej. Det er en kæde udelukkende bestående af IT foretninger/virksomheder som sælger til erhvervslivet www.cbcit.dk

Hilsen,

Claus

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 13:27

Hej Claus,

Tak for det gode input, det er helt bestemt brugbart.

Jeg vil prøve at gøre brug af dine forslag og se hvad der kommer ud af det, forhåbentlig en god aftale.

Jeg vil lige holde jer opdateret her inde når jeg ved mere.

Endnu en gang tak for dine svar:)

God dag.

/ Mikkel

Tilmeldt 19. Jan 09
Skrevet kl. 13:35

Hejsa.

Det var så lidt - pøj pøj med salget.

Kan også være et hjælpe middel til eksempelvis handicappede / centre m.v.

Hilsen,

Claus

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)