Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket Shop-CMS synes du er bedst?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har bygget et par shops, og senest en shop i Magento. -Dog synes jeg magento er lidt tung at danse med, men har faaet oeje paa Joomla's VirtueMart, som jeg egentlig synes er ret overbevisende, idet det er en udvidelse af Joomla, i stedet for at installere et separat system til hjemmeside og til shop.

Hvad synes du er bedst til at drive netbutik?

Kom med Jeres begrundelser og deltag i min afstemning saa vi faar et nuanceret indblik.

PS. Jeg stemmer ikke selv idet jeg kun har erfaringer med osCommerce og Magento, og jeg er ikke helt oppe at ringe over nogle af dem saa beslutningen maa vaere op til over-eksperterne. Og hvis du stemmer paa "et heelt andet shop-system" saa smid lige en kommentar saa det ikke gaar hen og bliver en gaettekonkurrence.

Cool

Rockn' Roll!

Sameh

Hvilket Shop-CMS er bedst?

• VirtueMart (0%)
  • Magento (43,5%)
  • osCommerce (8,7%)
  • PrestaShop (4,3%)
  • Zen Cart (4,3%)
  • CRE Loaded (0%)
  • Et heeelt andet shop-system... (30,4%)
  • redComponent/Red Shop (8,7%)
  • Totalt antal stemmer: 23
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 20:03

Nu er CreLoaded og ZenCart blot modifikationer af osCommerce, men i bund og grund samme backbone. De burde altså være under én.

Dertil også sagt at man lige så godt kan starte med ZenCart eller CreLoaded, da man her som standard, får mere for pengene.

Det er håbløst at diskutere hvilket system som skulle være bedst, de fleste er jo blevet fortrolige med det de arbejder i til dagligt, og vil derfor have tilbøjelighed til at syntes det er fantastisk. Resultater vil derfor bliver et større udtryk for hvilket shopsystem som er mest benyttet på Amino, og desværre ikke en objektiv vurdering på tværs af webshops.

Jimmy

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:06

Jeg stemmer på mit eget Cool

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du synes Joomla + VM er hyggeligt så skulle du tage og prøve vores Joomla redSHOP Webshop - Det er VM i Joomla 1.5 MVC med rigtigt Joomla template system understøttelse og fyldt op med features som segementerede nyhedsbreve, action emails, gavepapirsfunktion, ønskeseddelsfunktion, rabatter, rabatkuponer, værdibeviser, digitale downloads m. mulighed for at uploade serial numre og afsindigt mange andre features.

Læs mere på www.redcomponent.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 20:08

Hejsa

Jeg synes du skal tage et kig på RedShop, det er ligesom Virtuemart en shopkomponent. http://redcomponent.com/redshop

Det er fede ved Joomla og en shopkomponent er at man stadig har alle udvidelsesmulighederne, som ligger Joomlaen.

// Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09

Hmm -interessant nok, det maa jeg kigge naermere paa.

Mvh

Sameh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12

Nu har jeg tilfoejet redComponent til afstemningen, jeg kendte ikke redshop i forvejen men helt klart vaerd at tjekke.

mvh

Sameh

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:15

En skam man ikke kan ændre sin stemme for jeg havde sat min i andet :P

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18

Skidt pyt, der er altid plads til en Dark Horse Indifferent

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32

God dammit hvor ser det bare iorden ud det "Red Shop". Det er netop fedt fordi det er integreret i Joomla's almindelige CMS. Det er helt klart et perletip!

Der er dog en ulempe, og det er at det er subscription-based -det er jeg lidt skuffet over Super Angry

Mvh

Sameh

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)