Du kan have ret i nogle af disse fakta og jeg må jo selvfølgelig ikke glemme, at hor og druk ikke foregår hverken i Kbh, Odense, Århus eller Ålborg.
Korruption og Snyd findes vel heller ikke i Danmark, bortset fra et par enkelte sager, som Allerød kommune og alle de andre daglige informationer i medierne. jeg tror problemet er lige så aktuelt i DK. De er bare ikke nye i EU forhold og bliver ikke underkastet samme hensyn. Men tal med et par journalister om emnet, du bliver sikkert overrasket.
Eksport af prostitution og handel med mennesker, er et særdeles udbredt erhverv og er ikke en undtagelse for Bulgarien.
Jeg har mange bekendte, som igennem mange år har rejst ind og ud af Bulgarien og som aldrig har haft et problem som dette? Men manden har vel været uheldig. Men det sker jo heller ikke i andre lande.
Andre europæiske landes firmaer, investere store beløb i landet, deriblandt en del større Danske virksomheder som Carlsberg/Tuborg.
Kan du slippe dine børn løs om aftenen og føle dig tryk ved, at der ikke sker dem noget? Det kan jeg.
Jeg så et indlæg om en rejsende til Tyrkiet, som blev standset af færdsel politiet i Bulgarien. Jeg er aldrig blevet stoppet, hvis ikke jeg har kørt for hurtigt.
Men ellers kan jeg forstå, din holdning til Bulgarien, når alt man høre er negativt.
MVH
Antonio