Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på Marjoe.dk - feedback ønskes.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker på reglerne, men under alle omstændigheder synes jeg personligt det virker bedst at medsende en faktura når man sender en pakke. Måske jeg bare er lidt gammeldags hvad det angår, men jeg synes bare det virker mest seriøst.

Jeg synes måske også du skal skrive lidt mere om Marjoe som virksomhed, der står en lille smule inde under kontakt, men jeg ville da gerne læse mere Smile

Udover mine mange småting jeg har kommenteret vil jeg altså lige påpege igen at det er en SUPER fed side du har fået lavet.

Mvh Thomas 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene gutter.

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over denne fejl i IE 7.0


Ser ellers spændende ud

Held og lykke med sitet

//Jonas

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig side og pænt nyt design.

Jeg har endelig taget mig sammen til at bestille en tungsten ring på din side.

Det var ikke noget problem at finde den eller de ringe jeg godt kunne tænke mig, men det er jo ikke ligefrem alle modellerne du har i alle størrelser Skype-Wondering. Så i den forbindelse måtte jeg jo bruge en del tid på at sidde og finde ud af hvilke modeller du havde i netop min størrelse.

I den forbindelse kunne det være fint hvis man kunne lave en sortering eller få vist de ringe du har i en bestemt størrelse.
 
Ellers super service - den kom dagen efter jeg bestilte den - tak for det.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Vorre:

Dejlig side og pænt nyt design.

Jeg har endelig taget mig sammen til at bestille en tungsten ring på din side.

Det var ikke noget problem at finde den eller de ringe jeg godt kunne tænke mig, men det er jo ikke ligefrem alle modellerne du har i alle størrelser Skype-Wondering. Så i den forbindelse måtte jeg jo bruge en del tid på at sidde og finde ud af hvilke modeller du havde i netop min størrelse.

I den forbindelse kunne det være fint hvis man kunne lave en sortering eller få vist de ringe du har i en bestemt størrelse.
 
Ellers super service - den kom dagen efter jeg bestilte den - tak for det.

 

Hej, og er da glad for du er tilfreds med leveringen -super.

Problemet med at man hurtigere kan se de størrelser som er lager, har jeg fokus på, men har bare ikke fundet løsningen endnu - men arbejder lige videre på det Big Smile

 

 

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)