Desværre kan man ikke klikke på de mange billeder på forsiden. Hvis jeg vil købe noget, skal jeg klikke på et af de små tekstlinks i toppen og ude til venstre. Det er alt for svært at komme ind til produkterne og lægge dem i kurve - Og det er jo det det handler om :-)
Jeres nyhedsbrev burde være mere tydeligt, der er et lille billede og tilmelding foregår i under katagorien. Lav en mere tydelig og iøjenfaldende nyhedsbrev funktion på alle sider.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Dog som tidligere nævnt af Morten, er det lidt ærgeligt at man ikke kan trykke på billederne på forsiden, og i stedet lede efter det produkt man lige har set...
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Jeg syntes du har fået dig en rigtig flot side med et ungt udtryk! :) jeg håber kunderne giver dig god feedback på den.
din målgruppe er en af de rigtig svære, er min oplevelse, især fra 12 og op, måske lidt yndre for piger.. hvad skal til for at fange de helt unge, hvordan opfører de sig ibland venner, vil de snakke om den side hvor deres mødre handler tøj for dem el. handler de selv? hvad laver de på nettet, kan man få det flettet ind med shoppen? din facebook, kan den målrettet de unge bruger og ikke deres mødre? kan man gøre brug af forum?
Ingen overskrifter h1 eller underskrifter h2 på de fleste sider betingelse siden mv. overskrifter skaber man hurtigt får overblik over teksten og lettere kan læse den.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows