|
Hei, Håper det går bra at jeg skriver på norsk Jeg ønsker å selge websiden www.boxadvert.dk . Denne siden er et annonsenettverk der webmasters kan bytte trafikk via tekslinker. Som eier av denne siden får man mye av denne trafikken, og denne kan man da benytte til å reklamere for egne sider eller man kan selge den. Slik konseptet er nå, får man som eier 9 visninger av en tekstlink for hver gang en webmaster viser en tekstlinkboks på sin webside. Mens webmasterne får vist en tekstlink på andre websider for hver gang de viser en boks. For å se eksempel på tekstlinkboksen, gå inn på Boxadvert.dk. Det er nå rundt registrerte170 webmastere / websider med i annonsenettverket. Boxadvert.dk selges med domene og presentasjonssider. I tillegg finnes følgende: Innlogging for webmastere - her kan medlemmene gå inn for å se hvor mange visninger og klikk de har fått fra Boxadvert.dk. De kan også hente koden som de skal legge inn på sin webside og endre sin informasjon. Admin-side - her kan du som eier av Boxadvert.dk se en oversikt over alle websider som er med i annonsenettverket. Man kan se statistikk for alle tilsammen eller for hver enkelt webside. Man kan også legge inn egne annonser som blir vist på den delen av trafikken som man får som eier av Boxadvert.dk . Man får også statistikk for disse. Videre kan man også søke på de websidene man ønsker. Man kan også godkjenne eller velge å ikke godkjenne nye websider. Dessuten er det en mailliste der man kan sende mail til alle registrerte webmastere. Jeg kjører samme konsept i Norge og i Sverige. Der har dette vært en suksess. I Danmark har jeg dessverre ikke fått så mye volum som ønsket. I tillegg har jeg ikke så mange kontakter i Danmark og jeg har derfor ikke fått markedsført dette slik som i de to andre landene. Jeg kjenner heller ikke det danske annonsemarkedet så godt, og har derfor ikke fått solgt den ledige annonsekapasiteten. Derfor velger jeg å selge denne websiden. Prisantydning: 20 000 kr, men jeg vil vurdere andre bud. Send meg gjerne en privat besked om det er spørsmål. |
Har ikke vært så stor interesse. Reduserer prisantydning til 15 000 kr. Bud mottas.
Bliv gratis medlem