Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsservice og erhvervsrengøring på Facebook

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil hermed gerne tilbyde alle Amino medlemmer et godt tilbud på enten ejendomsservice , erhvervsrengøring, snerydning, trappevask eller andre af vores services, hvis du tilmelder dig vores Facebook side.

Alt du behøver er at du som enkeltperson tilmelder dig siden, så kan for eksempel tilbyde en gratis polishbehandling af jeres hovedtrappe. Denne polishbehandling koster som minimum 1850,- kr eks moms per trappe.

Altså en gave på 1850,- kr for at tilmelde dig vores facebook side. Det kræver naturligvis også at vi overtager ejendomsservice / trappevask på jeres ejendom. Og det vil i ikke fortryde.

Ønsker i andre gode tilbud for at joine vores facebook side, så skriv til mig, så finder vi ud af et godt lille tilbud til jeres ejendom, eller jeres kontor

Vores facebook side er her : Aktiv 3 Facebook

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 00:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jimi!

Så er jeg medlem - og i denne anledning en sen søndag aften fik jeg lyst til dagens gode gerning.
Her er et billede du kan bruge på din facebook-profil kvit og frit - jeg var lidt træt af at se på din bamse ;)

Fortsat god aften - og super tilbud!!
Desværre har jeg ikke nogen hovedtrappe :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:54

Hej Mikkel

1000 tak :-)

Og tak for de andre gode ting du har lavet for mig. Jeg vender snart tilbage med flere opgaver der skal løses :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 11:48

hej

ka´ simpelthen ikke finde siden - hvor dum ka´man væreSad

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:51

Heheh :-)

Den står i bunden af mit første indlæg her i denne tråd. Det står med blåt : Aktiv 3 Facebook

Ellers så klik på det link der står i bunden af min signatur : Rengøring på Facebook

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 12:04

hej igen - der er helt "kage" i min FB - kan ikke se sider nogen steder - ret underligt :-)

mvh

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:07

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 12:16

tak for det nye link,

men der sker ikke andet end min egen "startside" åbner - måske ændrer det sig af sig selv ??? jeg ser tiden an !

hav en god dag  S

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)