Jeg vil hermed gerne tilbyde alle Amino medlemmer et godt tilbud på enten ejendomsservice , erhvervsrengøring, snerydning, trappevask eller andre af vores services, hvis du tilmelder dig vores Facebook side. Alt du behøver er at du som enkeltperson tilmelder dig siden, så kan for eksempel tilbyde en gratis polishbehandling af jeres hovedtrappe. Denne polishbehandling koster som minimum 1850,- kr eks moms per trappe. Altså en gave på 1850,- kr for at tilmelde dig vores facebook side. Det kræver naturligvis også at vi overtager ejendomsservice / trappevask på jeres ejendom. Og det vil i ikke fortryde. Ønsker i andre gode tilbud for at joine vores facebook side, så skriv til mig, så finder vi ud af et godt lille tilbud til jeres ejendom, eller jeres kontor Vores facebook side er her : Aktiv 3 Facebook |
Hej Jimi!
Så er jeg medlem - og i denne anledning en sen søndag aften fik jeg lyst til dagens gode gerning.
Her er et billede du kan bruge på din facebook-profil kvit og frit - jeg var lidt træt af at se på din bamse ;)
Fortsat god aften - og super tilbud!!
Desværre har jeg ikke nogen hovedtrappe :)