Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram billig og nemt.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Check http://www.e-conomic.dk. 149,- pr. bruger pr. måned. Et super godt online regnskabs program med mange integrationsmuligheder bl.a. til CRM systemer som webCRM. Du kan prøve begge gratis i 14 dage.

Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Zimaoffice.dk er jeg igang med at kigge på :)

Startbase.dk indholder ikke alle de gode programmer som der er ude på markedet.

Som tidligere skrevet. Er jeg ikke interesseret i E-conomic.dk, kender flere som har brugte det. Men er stoppet. Fordi det bl.a. ikke vare lige til at gå igang med, indviklet og finde vare i lagermodulet.

Så nej tak !

Men hvis der er nogle som kender et program som ikke er nævnte i debatten.. Så skriv endelig :)

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

HL Technical Design:

Hej.

Jeg er selv begyndt med og bruge en løsning hvor du både har online fakturering med gratis adgang til din revisor og deling af kalender, filer og dokumenter.
Samt CRM.

Jeg syntes det er en virklig god løsning på alt hvad man skal bruge som ny opstarte firma lige til og utrolig dejligt man kan komme til fra alle computer og mobiler med en browser.

Prøv det her: http://www.zimaoffice.dk/da/ de første 30 dage er gratis.

Har også kigget på dette. Kan du ikke for alle dine med aminoer give en hurtig anmeldelse a det, gode/svage sider?

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Fra  DM Revisionsfirma af 1993 Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Winfinans.dk

Der kan downloades winfinans small buisness, det er gratis op til 1500 posteringer pr år og er en lokal installation.

Ved overskridelse af de 1500 posteringer koster programmet et engangsbeløb på 2.000 kr (ca).

Hvis du vokser ud af programmet eller ønsker en online version, kan dine data enkelt konverteres til en net løsning fra kr 79 til 349 alt efter hvor meget du skal bruge.

Jeg har selv 15 års erfaring med firmaets programmer og min erfaring er positiv, både som profesionel revisor og med igangsættelse af nye brugere med eller uden regnskabsmæssig erfaring.

Vi ligger inde med en standart kontoplan som vi tupisk udlevere til vores kunder, da vi finder den lidt bedre end den standart der følger med programmet.

Du skal være velkommen til at kontante os, hvis du har spørgsmål

Dennis Malle

dmrevision.dk

 

 

Tilmeldt 29. Dec 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

 

Du kunne også bruge de her: www.webbogholder.dk

Jeg anvender et af deres gratis programmer: letfaktura(excel). med pdf og eget logo indsat. kan følge indbetalinger, kundebase osv. osv..... Gratis

 

Milton 

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)