Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

103 slikautomater på auktion

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da stadig fornuftigt Jesper..

Men en god løn er jo også forskelligt fra folk til folk..

men lyder da som en fin lille forretning, men ved ikke hvor svært det er og få lov at stille dem op..

Skal man godkendes af fødevaremyndigheder for at sælge tyggegummi ?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:40

Jeg kan godt forstå der er mange virksomheder der ikke overlever deres første år. Big Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:42

Remydk:

Jeg kan godt forstå der er mange virksomheder der ikke overlever deres første år. Big Smile

jeg formoder den er til mig. Jeg har levet i bedste velgående siden 2005, og det bliver ikke dårligere med årene. Men det kan godt være, at jeg ikke skal kaste mig over slikbranchen Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:52

Mit bud - er blot et bud Smile regner rigtigt nok på ca. dobbelt op - men kan godt være avancen er højere end det, når man sælger i disse automater .

Jeg har i det sidste faktisk haft 2 nye kunder som har købt ind til deres automater - måske skal jeg se om jeg kan lure lidt oplysninger ud af dem Smile .

Vedr. fødevaremyndighederne, så vil jeg tro det er den som fylder automaten op som lige skal checke krav. Man skal kunne se hvorfra slikket stammer samt holdbarhedsdato ( det sidste synes jeg egentlig aldrig jeg har lagt mærke til på sådan en automat )

Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:49

Casper Schneidereit:

Spøg til side. Jeg har to stående i en kiosk, og jeg er egentlig overrasket over hvor mange børn der elsker at gå amok i dem :-)

Jeg er voksen og elsker dem stadigvæk.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:56

Jesper Laugesen:

Mit bud - er blot et bud Smile regner rigtigt nok på ca. dobbelt op - men kan godt være avancen er højere end det, når man sælger i disse automater .

Dit bud er nok en hel del bedre end mit. Jeg kiggede lidt på din shop, og lege lidt med Skittle priser, og uden forbehold for evt. rabat osv. Så dobbelt op, er nok ret realistisk.

Så må man bare ind i butikker, der er dobbelt så egnede til disse automater, så hænger regnestykket sammen igen Wink 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 00:09

Hejsa,

Jeg er klar over at dette indlæg er et ældre et, men håber alligevel at nogle med lidt erfaring til branchen kunne give der input.

Jeg snakkede med min datter om at hun skulle prøve at starte sin egen lille forretning med at have et par slikautomater og så have dem stående i nogle butikker i nærområdet, men ved ikke så meget om hvordan det forgår i danmark og ville høre om nogle kunne fortælle lidt om deres erfaring med dem, og om i er en butik der har dem stående eller om i ejer nogle som står ude i butikker?

Mvh.

Thomas Pedersen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)