Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk Magasin

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Emnerne i computerarts ændrer sig fra nummer til nummer. I nogle udgaver er det om hjemmesider, i andre om at tegne megaseje ting i Flash - i andre hvordan man kombinere 3D med 2D osv. Lad dig ikke slå ud af at det ene nummer nu handler om noget du ikke kan bruge til noget - det ændrer sig; og de giver nogle kompetente råd. (jeg vil æde min hat på, at de også kan give dig nogle fif til at at lave nogle fede hjemmesider :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 10:35
okay, ja jeg skal ikke kunne sige om emnerne ændre sig...og du har da ret i at bladet kan give mig nogle fif om hvordan jeg kan lave nogle fede hjemmesider, men der synes jeg jo ikke at der er nogen grund til at købe et blad, når der findes fantastiske websites om det....

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:16

Findes der slet ikke blade til den del af os, der ikke mener at Adobes programmer er gudeskabte? (Direkte provokation - ved jeg :-P Men jeg mener det nu af hele hjertet!)

Det gør der ikke af den simple grund at vel ca. en 80-90% af den grafiske branche anvender adobes programmer, og derfor vil det naturligvis også være smartest at lave magasiner der retter sig med denne store gruppe.

Hvis du anvender andre programmer som ikke er nær så udbredte ville jeg nok nærmere kigge på nettet efter online magasiner.

Men mange af de blade der nævnes i denne tråd er jo grafiske blade som alle kan bruge, om man så anvender corel, gimp, adobe eller noget helt fjerde. Da det ikke så meget handler om teknikker men trends, teorier o.lign.
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 18:01

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 22:09
Jeg ved der findes et blender3d magasin, som selvfølgleig er gratis, så mon ikke det også findes til andre freeware programmer, som gimp feks.

Det er godt nok mange cool magasiner i disker op med her, tak for det

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)