Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du gerne være med til at sælge noget tøj?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære "partner",

Har du haft lyst til at bevæge dig ud i tøj branchen og ikke rigtig haft muligheden så se her:

Jeg går og leder efter dig, idet jeg sidder med et stort parti af tøj og nogle billige lokaler.
Selv har jeg erfaring med tøjimport og har haft butik før, men søger en der kan indrette en butik og give gode ideer omkring mersalg.
Endvidere er du også den der skal drive butikken, men husk at det er din butik og du skal ikke kun være der fysisk, men med liv og sjæl.

Jeg har flere forretninger kørende, men det er i madbranchen og computer branchen, derfor kan jeg ikke trække på mine andre samarbejdspartner indover mit tøj.

Der ligger tøj for over 100.000 kroner og nogle lokaler, men sidder fast med at komme videre. Jeg forpligter ikke, hvis man kommer og kigger på hvordan det ser ud, men du skal ikke henvende dig hvis du ikke har erfaring med tøj salg! (medmindre du er en ildsjæl og aldrig giver op)

Nu håber jeg ikke at jeg er diskriminerende, men erfaring har vist mig at, du helst skal være en kvinde.

Du skal være frisk og frem for alt, skal arbejde kunne gøre dig glad.
Min filosofi er, at man skal have det sjovt når man arbejder sammen og hvis det ender, så ender samarbejdet også.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er et så henne af i Danmark om man må spørger?

Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovedstaden..

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Smider lige et bogmærke

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke herretøjsmærker er der?

Tilmeldt 7. May 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg er ikke en kvinde men har en idé, der kunne være interessant.

Send mig venligst en PB (Privat besked)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Nogen kontaktoplysninger vil bestemt ikke skade.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey... Det lyder spændende.. og faktisk er jeg nok den kvinde du søger til samarbejdet. Jeg er dekoratør/ visual merchandiser samt stylist og har været i mode tøj branchen i 10 år. Kan alt inden for butiks indretning m.m. Er selv småt begyndt at designe smykker og bevæger mig snart ud i tøj. Jeg har gode kontakter og mega meget ben i næsen. Jeg ved ik om vi har samme tankegang ang. brand m.m. Men jeg søger selv en samarbejds partner. Måske vi lige skulle snak sammen.. Ring til mig på Tlf 50223122 hvis du har lyst. Jeg bor i Kbh..
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ramus

Jeg har selv en trendy tøjbutik kørende i København centrum - Måske vi kan finde frem til nogle ideér / koncept / sparring - send gerne en mail til  info@neverstone.com 

Casper

[View:http://neverstone.com/]

Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit nummer er 41157734, ring og vi kan kigge tale sammen.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)