Jeg kan varmt anbefale MICFO men de er ikke placeret i Danmark, dog uden sammenligning den bedste udbyder jeg nogensinde har brugt. Der er livechat support og hurtig mailsupport, ordentlig backup og alt hvad man kan oenske sig af en webhost.
Mvh
Sameh
[Affilliate link slettet af Moderator, da det er imod reglerne på Amino.]
Ovenstående burde ikke være noget problem for enhver udbyder med Microsoft på hylden, det eneste der ikke lige siger mig noget er hvad du mener med "Full trust level"?
Men du skal nok ud med lidt mere om hvad du vil bruge det setup til ... umiddelbart gør man det at man sætter en Webserver edition op ... men sådan en har du ret til at køre én MsSQL instance som din IIS, og kun din IIS, kan connecte til.
Alternativt skal du ud og have en fuld udgave af MsSQL og det kan godt koste knapper, men hvis dit setup har behovet er det jo den vej vi skal gå :)
Vi laver ikke virtuelle Windows løsninger men udelukkende Windows på dedikeret hardware, men du skal være velkommen til at give mig et kald så vi kan finde ud af om vi kan hjælpe med at løse dine behov, jeg har nr 41 28 28 08 el. email mmc@specialhosting.dk
Det handler om, at hosting skal tilbyde et "True hosting environment". Dette skulle inkludere et "Full trust level". Mere kan jeg ikke forklar umiddelbart om det.
Det handler om, at hosting skal tilbyde et "True hosting environment". Dette skulle inkludere et "Full trust level". Mere kan jeg ikke forklar umiddelbart om det.
Mon ikke "full trust level" er ASP.Net setting af samme navn.
"trust Element (ASP.NET Settings Schema)" hvor man kan sætte det på "full"