Hej HOL'er |
Du skal vel tænke på din målgruppe. Hvad forventer de af et godt hosting firma og hvis det er noget der kunne lyde lidt godt, så få det mast ind i navnet.
Hej HOL'er |
Du skal vel tænke på din målgruppe. Hvad forventer de af et godt hosting firma og hvis det er noget der kunne lyde lidt godt, så få det mast ind i navnet. |
hvad med
cutandpastehosting.dk onemorehosting.dk oneserverhosting.dk jeglegerudbyder.dk nobusinessplanhosting.dk
|
Hvad er det for noget pis at lukke ud, når han kommer med et reelt spørgsmål? Vorherre besvares... Nikolaj - navnet er ikke så vigtigt, som produktet og branded. De to mest kendte i Danmark er SpeedGaming og DSRack. Personligt synes jeg ikke at "DSRack" er hverken særlig relevant eller catchy, men de har gennem de sidste 3 år vist, at de har nogle gode produkter og sammen med god markedsføring skabt et stærkt brand. Det er det vigtigste. Vælg et navn, som du synes lyder godt, og som har en personlig betydning for dig. Fokuser derefter 100% på et fedt logo og nogle kick-ass game servere! |
Det kan jeg kun støtte op om :) Men der er jo intet i vejen for at han havde en mulighed, ved at bruge 10 minutter af sit liv, på at finde et endnu bedre navn. At spørger om navneforslag på Amino stort set dagligdag, og du har ret i at "så" vigtig er det heller ikke - MEN, det tager jo ikke noget af ham, hvis han hurtigt spørger nogle af Aminoerne. |
Hej Nikolaj. Kan du sige lidt mere om hvad dine basale ideer er med virksomheden, og hvilket image du gerne vil være/sende? Er det eksklusiv Hosting, altså af servere af højeste hastighed, eller hvorledes? er de 2 navne der poppede op i mit hovede. Men giv endelig et svar :)
Alt godt Undefeated Events, Jeppe. |
Hvad med at benytte dit navn til det.
StenderGameServers StenderGaming StenderServers StenderHosting
Bare nogle forslag. :)
|