Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Young enterpirse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ville bare lige høre om der var nogen som har været med i young enterprise projektet.

Jeg skal nemlig selv i gang med det snart, sammen med resten af min klasse på HHX.

Derfor kunne det være meget hjælpsomt hvis i ville skrive nogle gode råd til projektet.

Altså måske hvad i gjorde godt/skidt, eller hvad man hvertfald ikke skal gøre, eller hvad der er klogt at gøre.

Jeg håber nogle af jer vil tage jeg tid til at skrive et par ting,

På forhånd tak.

Hilsen Lasse

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 17:54

Hey Lasse
Jeg har selv været med i YE for et par år siden.
Det var en sjov ting at oprettet sit eget firma og udvikle et produkt.

Det du skal være opmærksom på er planlægning. Hvornår skal deadline være færdig og så videre.
Jeg oplevede at vi ikke blev færdig med vores produkt til messen, som firmaet deltager på. Derfor er det vigtigt at alle deltager 110 %.

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra Hinnerup
Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 19:12

Hej Brian

Tak for rådet, det vil jeg helt sikkert huske og sige videre til min gruppe

Hilsen lasse

Fra Skagen
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:19

Jeg selv deltager også i Young Enterprise CP  i år, så er lige med på en lytter :)

Selv er jeg medstifter og direktør for Easy Lace I/S

Da du bruger tid på at skrive her, formoder jeg at du ligesom jeg går meget op i det. 

Måske er det bare mig, der ikke kan klare, hvis ikke jeg har styr på ALT. Dog synes jeg allerede at erfare, at det er en god idé at give hinanden `lektier for´, og ofte lige samles til en snak om der er styr på `jeres lektier´. Bl.a. har vi uddelegeret nogle opgaver til hinanden her i ferien, og så mødes vi imorgen og samler op på det. De `lektier´, skal vi så bruge til at få lavet de ting vi skal have med i banken.

Ellers vil jeg tro at det handler om at være gode til at give hinanden et spark i røven, så alle får lavet noget, og det bliver gjort i god tid. 

-Morten

Fra Hinnerup
Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 09:31

Hej Morten

Tak for dit råd, og jeg tror faktisk at du ret i at det handler om at give hinanden motivation og "holde hinanden i ørerne"

Vi er ikke nået så langt i vores klasse endnu, og jeg tror vi er lidt bagefter i forhold tl andre.

Jeg glæder mig dog til at vi kommer "rigtigt" igang med det, og kommer ind i iværksætterverdenen.

Skriv endelig hvis du har flere gode råd.

Hilsen Lasse

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:16

Hej Lasse

Jeg gør det kort:)

Jeg var også selv med i YE - med virksomheden Sporst Advertising der lavede en MEGAS oppustelig plastic bold, som skulle promoverer sponsorer på fodboldstadions.

Jeg vil give dig 3 råd til YE:

* Vær kun i gruppe med nogen, som du gider at arbejde sammen( og lad vær med at gå på kompromi!)

* Husk at få et anerkendt virksomhedsnavn til at sige god for jeres idé ( vi havde Carlsberg)

* Forvent at I vil blive uvenner - og hvis I ikke gør, så har I ikke presset hinanden hårdt nok..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)