Er der nogle som har en liste, eller noget data over hvad vi danskere bruger penge på - gerne så detaljeret som muligt.
o.s.v. |
Jeg er interesseret - lytter lige med :)
Er der nogle som har en liste, eller noget data over hvad vi danskere bruger penge på - gerne så detaljeret som muligt.
o.s.v. |
Jeg er interesseret - lytter lige med :) |
tror ikke man kan finde noget som er ret præcist.. Kunne forestille mig staten eller lign kunne se hvor meget Supermarkeder f.eks omsætter for også sætter de de forksellige brancher op mod hinanden kontra Danskernes samlet indkomst eller lign?
Men tror ikke man kan finde noget specifikt, jeg har ihvertfal ikke hørt om noget der minder om det. |
Jeg tror heller ikke du kan finde noget information som du kan bruge til noget, da der ikke er nogle der ved dette helt præsis og som vil dele det med omverdenen. Jeg tror ikke nogle på amino ved det, men vi kan jo se. |
.
Jeg vil tro det tætteste du kan komme er nogle tal fra DST, jeg tvivler stærkt på at detailhandlen offentliggør sådanne tal i deres regnskaber da det vil give konkurrenterne et rigtig godt indblik i deres stærke og svage forretningsområder. Mange virksomheder angiver jo ikke engang omsætning i regnskaberne, men blot bruttofortjenesten. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Som Anders skriver, så er dst nok dit bedste bud, måske denne http://www.statistikbanken.dk/fu5 tabel. |
Mads Madsen