Google udvikler sig konstant, og det er bare endnu en forbedring for at afskaffe de højt placerede links der får "linkjuice" fra tvivlsomme kilder.
Det lader dog ikke til at dette er problemet med tømrervirksomheden her, så jeg er lidt på bar bund må jeg indrømme. :o
Tror nu heller ikke det er Backlink Penalty jeg har været udsat for. Eftersom jeg ikke rigtig har linkbuildet på siden om sådan. (Lidt uoverskueligt med flere tusinde kategorier og over 100.000 forskellige sider :-)
Men man kan jo få straf for så meget andet. Det er ikke andet at gøre end at prøve og lave lidt ændringer hist og her.
Så lader til Google har lavet en eller anden opdatering igår
Ja, det kan du være nogenlunde sikker på de har - for det gør de stort set hver dag :)
2-300 gange om året laver de væsentlige ændringer i deres systemer. Dertil kommer opdateringerne af indexet, som i dag foregår løbende - hvert eneste sekund.
At identificere de nøjagtige årsager til at et website pludselig ryger meget længere ned på søgninger de før lå godt placeret på kræver normalt en hel del arbejde - og selv da er det ikke altid muligt.
I første omgang bør du slå koldt vand i blodet og se om de er noget der retter sig af sig selv indenfor de næste par uger. Først derefter kan du gå i gang med at spise lykkepiller mod depressionen :)
I første omgang bør du slå koldt vand i blodet og se om de er noget der retter sig af sig selv indenfor de næste par uger. Først derefter kan du gå i gang med at spise lykkepiller mod depressionen :)
Ja, det er vist eneste der er at gøre lige pt...
Ændrer det sig ikke er det jo bare op på hesten igen, og få lavet om på siderne så de igen pleaser både besøgende og google.
Så lader til Google har lavet en eller anden opdatering igår
Ja, det kan du være nogenlunde sikker på de har - for det gør de stort set hver dag :)
2-300 gange om året laver de væsentlige ændringer i deres systemer. Dertil kommer opdateringerne af indexet, som i dag foregår løbende - hvert eneste sekund.
At identificere de nøjagtige årsager til at et website pludselig ryger meget længere ned på søgninger de før lå godt placeret på kræver normalt en hel del arbejde - og selv da er det ikke altid muligt.
Lidt panik går man jo altid i når ens besøgstal falder med 90% og ligeså indtjeningen på den pågældende kilde. Men så skal man jo være glad for at man ikke har alle æg i en kurv :-)