0,78% det er imponerende |
Min ligger på 59,35% på min blog, førhen var den dog lidt højere indtil jeg fik sat en lille ting ind, som gjorde at man skulle gå ind på selve indlægget for at læse det hele :P
0,78% det er imponerende |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Min ligger på 59,35% på min blog, førhen var den dog lidt højere indtil jeg fik sat en lille ting ind, som gjorde at man skulle gå ind på selve indlægget for at læse det hele :P |
Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!
Ingen spørgsmål er dumme i mine øjne, jeg kan mærke min konvertering er steget i taks med afvisnings % er gået ned men ikke alle køber her ... det ville jeg nok heller ikke kunne klare uden vente tid så ;) /allan |
Det betyder, at den besøgende bliver og kiggere videre. Hvis kunden køber noget hører det ind under konverteringsprocent.. Læs evt. dette indlæg |
Takker for info. Ser ud som om det er noget man skal melde sig til på google - det tror jeg at jeg har gjort nu.. |
Ikke da hvis man laver et meta-redirect efter 0,1 sekund xD |
Synes faktisk også det lidt vildt, taget i betragtning at jeg har haft over 1000, og så vil jeg da samtidig gerne takke dem fra amino der nu har været inde og kigge, for kan se der kun har været en svag stigning som gør jeg ligger på 0,82% samlet efter idag ;) |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
18,32% på www.marjoe.dk 17,31% på www.marjoe.se
Kan det virkelig passe? |
Bruger du SEM? - Og er ret sikker på det hele i bund og grund afhænger af hvor klart man formulere sig i teksten de besøgende ser inden de kommer ind på siden, hvis man lover for meget så stiger den voldsomt. |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Du har deaktiveret din egen IP ikk ? /allan |