Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programmering af sang

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.macloo.com/examples/audio_player/

Her er den afspiller, som bruges på siden du henviser til.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick Olsen:
Ja han ville sandsynligvis nok kunne finde en hvis jeg, som nævnt før, havde solgt sig selv lidt bedre og havde givet noget til gengæld.

Det kan da også være, at han bliver nødt til det! Hvis der ikke er nogle der gider hjælpe! Men det er da ikke utænkeligt, at der er nogle der gider at hjælpe ham gratis! Hvis jeg selv havde kodestumpen liggende så havde jeg, da sendt den til ham! Så han skal da havde chancen!

Der gik 2 min. fra han havde skrevet sit indlæg, til du skrev at filmen knækkede for dig, det synes jeg ikke der var nogen grund til!

Iøvrigt har jeg tidligere snakket med Johantan over pm, hvor han tilbød at lave noget gratis arbejde for mig. Så det er ikke fordi han fordi han beder om noget, han ikke selv ville være villig til at leverer. Tværtimod synes jeg kun hans fremfærd er noble og fair, og det er vigtigt at vi skatter den slags her på Amino.

PS: Johantan, håber ikke at jeg træder dig over tæerne, ved at refererer en pm samtale.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:33

hey amigos!

Håber det går jer godt.

Jeg søger en gratis programmør til at lave følgende :

En kode hvor sådan en bok...

Det er vel bare en personlig holding at jeg synes han går lidt for hurtigt ud og "søger en gratis programmør". Jeg siger ikke at der er noget galt med at få ting lavet gratis. Personligt synes jeg bare ikke tjenesten bliver gengældt som indlægget er skrevet, og sådan noget ærgre mig.
Jeg er jo ikke fordi jeg prøver at angribe ham eller dig, jeg siger bare min holdning om at han nok skal skrue forventningerne lidt ned når han på den vis forlanger at få noget gratis med de ord.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:41

Det Du vil have jonathan er det bare en Youtube film på din hjemmeside? hvor du så kan stoppe, starte, pause, spole frem og tilbage iden?

For på youtube kan du bar eklikke på knappen <Indlejring> også designe din youtube afspiller :)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:55

Det er helt okay at henvise til en PB, og jeg har tilbudt utallige aminoer gratis ydelser.

Jeg har fået det fikset selv, med lidt hjælp fra Rune Jensen her på Amino. 

.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 20:21

Hej Jonathan

Det er godt du fik det løst, med hjælp fra en Amino, jeg kan kun give Peter ret i at der da skal være plads til at spørge om den slags.

Der er ingen grund til at blive pigesur med det samme ;o)

Fortsat go´ weekend :o)

Meik 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:33

jeg synes der skal være plads til at spørge, man kan få afslag som man jo må acceptere

.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:47
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)