Jeg har fulgt debatten omkring "linkbuilding" som jeg selv har brugt megen tid paa. Jeg driver linkkataloget eNU! paa http://www.enu.dk og vil meget gerne samarbejde med alle andre hyperaktive webmastere som driver ordentligt opdaterede linkguider.
Der maa vaere mange shops som isaer kan bruge ordentlige linkkataloger og derudover styrker vi hinandens pagerank, hvis vi (dem som gider) tilbyder hinanden links. Dem som jeg har i tankerne er isaer dem som driver alskens linkguider, -hvem af jer opdaterer rent faktisk Jeres guider?
Derudover vil jeg gerne opfordre alle som har en netbutik om at tilmelde sit sit link paa min Shop-Portal eNU! (KUN FOR NETBUTIKKER), - jeg har en pagerank paa 4 saa mit katalog er rent faktisk vaerd at spilde 2 minutter paa. Kender du andre linkataloger som er vaerd at spilde tid paa saa smid endelig en kommentar i denne traad, saa kan vi alle faa gavn af de websider som rent faktisk drives af aktive webmasters.
Tak for dette link!! - Det er der helt sikkert mange andre med netbutikker som kan drage nytte af. Linkataloger fordelt efter pagerank, lige efter bogen saa er der ingen undskyldninger for ikke at komme igang med at submitte sin netbutik.