Hej Aminoer Så er jeg kommet godt igang med min uddannelse som bygningsmaler.. Jeg startede i august og har lige afslutttet min første praktik ude i en virksomhed. Jeg skal igen fra Mandag ud i ny virksomhed og lære endnu mere om livet som maler og prøve en masse spændende ting af. Jeg tilbyder udover min uddannelse billigt malerarbejde i weekenderog aftener, så jeg kan træne og blive hurtigere og bedre hele tiden. Jeg har momsnummer og laver faktura på alt malerarbejde, det kunne jo være kontoret eller butikken skulle have en opfriskning og have nyt liv. Kunne jo også være sommerhuset skulle have en tur så det står flot til den nye sæson jeg bor i Randers og køre gerne i hele østjylland. Jeg forventer ikke detvilde for mit arbejde, men vil gerne have dækket benzin, maling og lidt overskud :-)
Send mig gerne en PM herinde hvis du kunne bruge sådan et tilbud og jeg blive trænet lidt :-)
Hav en super weekend
Mikkel
|
Hva' sørensen Mikkel er du ved at blive malermester - jeg ser allerede, om nogle år, en omfattende iværksætter maler biks :-)
De bedste kaffe hilsner
Søren