Hej. Jeg har en webside,og har læst at det er en god idè at oprette en blog som er knyttet til mit site.Til det har jeg et par spørgsmål:
|
Gør begge dele :-)
Hej. Jeg har en webside,og har læst at det er en god idè at oprette en blog som er knyttet til mit site.Til det har jeg et par spørgsmål:
|
Gør begge dele :-) |
Andy Max Jensen
OK, tak for svaret. Når du nu siger sådan er i tvivl om hvordan jeg skal tolke det, for jeg kan jo ikke have to blogs med samme indhold, så det jeg mente var hvilken løsning der er den bedste med hensyn til SEO? |
Det mest brugervenlige ville være at have bloggen på samme hjemmeside. :) Du kan sagtens installere et CMS-system af en art, som du kan bruge til blog, og så kopiere dit nuværende design over i en template til CMS'et - sådan så at bloggen ser ud som om den rent faktisk hører til selve sitet, og ikke ligner en helt anderledes side. Det vil selvfølgelig også drage folk til selve siden ved dine blog indlæg - og hvis din side konverterer godt, så leder det dem muligvis ud på dine underliggende produktsider eller andet. :) Kontakt os endelig hvis din side trænger til en optimering - og du får brug for et intuitivt og brugervenligt website der samtidigt øger konverteringen betydeligt! Held og lykke! |
Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk