Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af blog og website og links?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har en webside,og har læst at det er en god idè at oprette en blog som er knyttet til mit site.Til det har jeg et par spørgsmål:

1. Er det bedre med hensyn til SEO at oprette en blog ude på nettet, altså væk fra mit site, eller at oprette en blog på mit site(f.eks Joomla og K2). Lige nu tænker jeg på søgeresultater, altså om der ville komme mere ud af det ene end det andet?
  2. Hvis i går ind på min side www.appsandroid .dk(eller klik i signaturen), og trykker på "bloggen" i topmenuen, er det så "lovligt" at have en blog der linker direkte til mit site og omvendt?
  3. Må jeg godt starte en artikel på min blog og afslutte den på mit site, altså med et link til en artikel af samme navn.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 23:27

Gør begge dele :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 21:20

OK, tak for svaret. Når du nu siger sådan er i tvivl om hvordan jeg skal tolke det, for jeg kan jo ikke have to blogs med samme indhold, så det jeg mente var hvilken løsning der er den bedste med hensyn til SEO?

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:30

Det mest brugervenlige ville være at have bloggen på samme hjemmeside. :) Du kan sagtens installere et CMS-system af en art, som du kan bruge til blog, og så kopiere dit nuværende design over i en template til CMS'et - sådan så at bloggen ser ud som om den rent faktisk hører til selve sitet, og ikke ligner en helt anderledes side.

Det vil selvfølgelig også drage folk til selve siden ved dine blog indlæg - og hvis din side konverterer godt, så leder det dem muligvis ud på dine underliggende produktsider eller andet. :)

Kontakt os endelig hvis din side trænger til en optimering - og du får brug for et intuitivt og brugervenligt website der samtidigt øger konverteringen betydeligt!

Held og lykke!

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)