Undskyld angående placering af indlæg, men havde lige brug for hjælp ang. snyderi på arbejdspladsen, det forgår sådan at jeg lige for nylig har fået arbejde i et telemarketing, og da jeg skulle til jobsamtale havde jeg den fornemmelse af at det her sted så meget skummelt ud, men fik arbejdet anyway, selve arbejdet handler faktisk om at sælge LED pære ved hjælp af at gå ind på de gule sider og ringe forskellige arbejdspladser op og bruger salgstalen. Efter at have arbejdet der i nogle dage har jeg opdaget at der var et hold inden jeg begyndte og de sagde alle op på grund af de blev snydt på arbejdsplads (fik det af vide af en medarbejder som var med på det hold) .Jeg ved ikke om det er lovligt at ringe op fra folk på De gule sider og spørge dem, men fik af vide af en tidligere medarbejder at der var en der ikke fik sin provision for de salg han har lavet. Vi fik af vide at de blev fyret men det viste sig så at de sagde selv op, men det fik vi ikke af vide. Det lyder sådan at som nyansat i virksomheden er der en trainee-periode på 22 dage, hvor du ikke får nogen grundløn, men efter at have arbejdet i 22 dage får du en bonus på 10000 kr. og du får din 20% provision. Da jeg er på tidsbegrænset funktionær. det ligner meget det som er på chili samme procedure. http://www.chilinet.dk/?id=371&nid=2382
skal man bare sige op eller vente og håbe på at du ikke bliver taget i røven.
Hilsen CraT
|
Hej.
Du er jo ikke blevet snydt endnu!
Din attitude derimod er meget negativ, så jeg tror ikke du får solgt noget. For at sælge, og specielt via telefonen, kræves der en positiv og seriøs indstilling. Dét tog er vist kørt, så kvit jobbet og find noget du tror du kan overskue.
Held og lykke med din jobsøgning.
Mvh.
Ditbrugtmarked