Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ved ikke hvor jeg skal læg mit indlæg ud har bare lige brug for en smule hjælp ang telemarketing

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld angående placering af indlæg, men havde lige brug for hjælp ang. snyderi på arbejdspladsen, det forgår sådan at jeg lige for nylig har fået arbejde i et telemarketing, og da jeg skulle til jobsamtale havde jeg den fornemmelse af at det her sted så meget skummelt ud, men fik arbejdet anyway, selve arbejdet handler faktisk om at sælge LED pære ved hjælp af at gå ind på de gule sider og ringe forskellige arbejdspladser op og bruger salgstalen.

Efter at have arbejdet der i nogle dage har jeg opdaget at der var et hold inden jeg begyndte og de sagde alle op på grund af de blev snydt på arbejdsplads (fik det af vide af en medarbejder som var med på det hold) .Jeg ved ikke om det er lovligt at ringe op fra folk på De gule sider og spørge dem, men fik af vide af en tidligere medarbejder at der var en der ikke fik sin provision for de salg han har lavet. Vi fik af vide at de blev fyret men det viste sig så at de sagde selv op, men det fik vi ikke af vide.

Det lyder sådan at  som nyansat i virksomheden er der en trainee-periode på 22 dage, hvor du ikke får nogen grundløn, men efter at have arbejdet i 22 dage får du en bonus på 10000 kr. og du får din 20% provision. Da jeg er på tidsbegrænset funktionær.

det ligner meget det som er på chili samme procedure.

http://www.chilinet.dk/?id=371&nid=2382

hvad synes i man skulle gøre i denne situation?

skal man bare sige op eller vente og håbe på at du ikke bliver taget i røven.

Hilsen CraT

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Du er jo ikke blevet snydt endnu!

Din attitude derimod er meget negativ, så jeg tror ikke du får solgt noget. For at sælge, og specielt via telefonen, kræves der en positiv og seriøs indstilling. Dét tog er vist kørt, så kvit jobbet og find noget du tror du kan overskue.

Held og lykke med din jobsøgning.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 31. May 10
Skrevet kl. 16:48

Hej

Jeg prøvet ikke på at være negativ men derimod kører det meget fint angående salg, Chefen roser mig tit. Men vil bare lige have det bekræftet af andre mennesker om at jeg ikke blev snydt (endnu).

hilsen Crat

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 17:53

Hej.

Jeg synes at sagen er meget enkel.

Du føler ganske enkelt ikke tryghed i forhold til om din arbejdsgiver snyder dig eller andre. Derfor er der kun 1 ting at gøre. Se at komme væk i en aller helvedes fart!

Skulle det efterfølgende vise sig at din nuværende arbejdsgiver har rent mel i posen har du jo ikke mistet noget, og hvis det modsatte viser sig har du sparet dig for en masse besvær og dårlig samvittighed.

Jeg har selv arbejdet steder hvor jeg følte at der foregik tvivlsomme ting, og hvor jeg endte med at sige fra. Set i bakspejlet kan jeg idag se at jeg burde have sagt fra langt tidligere.

Det er mit råd.

Bedste hilsner

Roar

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:14

Giv dem tilbage af samme skuffe. Træk så meget ud af dem som du kan. Fuld skrue!

xxx

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cratzor:

Undskyld angående placering af indlæg, men havde lige brug for hjælp ang. snyderi på arbejdspladsen, det forgår sådan at jeg lige for nylig har fået arbejde i et telemarketing, og da jeg skulle til jobsamtale havde jeg den fornemmelse af at det her sted så meget skummelt ud, men fik arbejdet anyway, selve arbejdet handler faktisk om at sælge LED pære ved hjælp af at gå ind på de gule sider og ringe forskellige arbejdspladser op og bruger salgstalen.

Efter at have arbejdet der i nogle dage har jeg opdaget at der var et hold inden jeg begyndte og de sagde alle op på grund af de blev snydt på arbejdsplads (fik det af vide af en medarbejder som var med på det hold) .Jeg ved ikke om det er lovligt at ringe op fra folk på De gule sider og spørge dem, men fik af vide af en tidligere medarbejder at der var en der ikke fik sin provision for de salg han har lavet. Vi fik af vide at de blev fyret men det viste sig så at de sagde selv op, men det fik vi ikke af vide.

Det lyder sådan at  som nyansat i virksomheden er der en trainee-periode på 22 dage, hvor du ikke får nogen grundløn, men efter at have arbejdet i 22 dage får du en bonus på 10000 kr. og du får din 20% provision. Da jeg er på tidsbegrænset funktionær.

det ligner meget det som er på chili samme procedure.

http://www.chilinet.dk/?id=371&nid=2382

hvad synes i man skulle gøre i denne situation?

skal man bare sige op eller vente og håbe på at du ikke bliver taget i røven.

Hilsen CraT

Jeg syntes du skal følge din mavefornemmelse og finde et andet job.
Det lyder som et skummelt sted og den slags skal man ikke spilde sin tid med.

Dbh Martin

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:17

Martin Thorborg:

Jeg syntes du skal følge din mavefornemmelse og finde et andet job.
Det lyder som et skummelt sted og den slags skal man ikke spilde sin tid med.

Dbh Martin

Jeg kan kun give Martin ret.  Selv med manglen på jobs i dag, kan du godt finde en alternativt arbejde, hvor du ikke føler at du bliver snydt på forhånd.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:30

Altså hvis du ikke har andet at give dig til, og ikke har noget imod at arbejde ville jeg da nok nærmere lave et mix af PJEDSTED's råd og Martins. 

Dvs. du begynder at søge nyt job, men samtidig går efter at score så meget som du nu kan komme til i den tid du alligevel ikke har andet. Har du fået de 10.000 efter x arbejdsdage? 

- Det er ikke en holdbar løsning at blive på arbejdspladsen kan man høre på dig, men spørgsmålet er om det ikke vil være mest fornuftigt at give det en måned - og så se hvad der kommer ud af det? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 31. May 10
Skrevet kl. 20:57

tak for alle de gode råd.

Jeg tror jeg vil vente en måned også vil jeg tag den derfra.

hilsen crat

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)