Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på A4 reklame

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har (fået) lavet en A4 reklame som jeg påtænker at sende ud med posten til potientielle kunder.

Vil dog lige høre om der er nogen der har noget feedback/kommentar omkring den inden den ryger afsted.

Se et billede af den her:
http://www.onlinebooq.dk/images/a4_reklame.jpg (Den er skaleret ned, så kvaliteten er selvfølgelig bedre i den originale pdf som kommer til tryk)

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

 

Det er pænt arbejde, men jeg ville nok have mere fokus på hvad produktet rent faktisk kan, i overskriften. Man skal for langt ind i annoncen før man forstår konceptet. 

Fx. Lad dine kunder booke tid online - hele døgnet.

 

Mvh

Dorte

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer helt klart ud med budskabet og man ved hvad det drejer sig om forholdsvist hurtigt.
Men dog synes jeg at på trods af den fine strukturering, bliver nogle ting vist lidt for småt.
Jeg tror jeg havde cuttet noget af teksten og vist det med bullets i stedet for at få det banket ind i hovedet på folk bedre :)

Men held og lykke med det hele du.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

DTMdesign:

 

Fx. Lad dine kunder booke tid online - hele døgnet.

 

 

Og fremhæve "99 kr" ?

Mvh

Linnart S Fekl

Kontakt Tyskland

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar... de har givet mig lidt at tænke over.
Jeg sender snart 1. omgang ud af reklamen. Bliver spændende om det giver noget overhovedet. Det er mit 1. forsøg på "offline marketing".

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er pænt af dig at "bumpe" min tråd... selvom jeg ikke helt forstår hvorfor? Smile

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)