Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der noget i denne ide?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Forleden dag sad jeg i bussen, jeg så en kvinde komme løbende hen imod bussen da den holdt stille. Buschaufføren åbnede den ene dør(af 2 døre) og kvinden prøvede at mase sig ind med sin store sportstaske. OG så var det jeg tænkte..  Hvor er det dog irriterende.!! 

Jeg har selv prøvet flere gange hvor buschaufføren kun åbner den ene dør. Så er det altså svært at komme ind når man har en sportstaske eller noget andet større.  eller hvorfor skal den der stang være i de fleste busser (lige midt i døren?)

Men min idé var altså.. Hvis nu man startede en hjemmeside der kunne gøre virksomhederne opmærksomme på de små ting, der kunne forbedres f.eks. bustrafikken eller noget helt, helt andet.

En slags feedback side der kunne få feedback fra de der køber. En nem, enkel side hvor man kunne komme med sin idé til forbedringer eller udvikling på service eller produkter. Når man så en dag har mange aktive brugere på sitet, kan man tilbyde virksomheder at rate deres produkter og brugerne kan komme med forbedring til produkterne. 

Og hvorfor skulle man så komme ind og bruge sitet. JO, fordi du da gerne vil have det nemmere. OG det kunne da være fedt at være den der ændrede en ting der har irriteret dig i mange,mange år. 

hmm.. en idé jeg fik i en bus.. hvad sys du? er det noget at gå videre med?

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:37

Tja, der er jo mange typer sider med rating, osv, men hvis du bygger det op på en lidt smart måde så burde den klart kunne udvikle sig. Problemet er jo bare at få brugere til at komme på siden og smide deres idéer. Hvordan finder de siden osv?

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 20:41

Forbedringer og ideer skal komme ud fra eksisterende produkter.

f.eks. hvis du ikke kan lide at der er asparges i rejesalat. Så kan man ytre det der og jeg vil så sørge for at sende informationen videre til producenten.

en slags kritik-database over eksisterende produkter.

Hvordan markedsføringen for sitet skal foregå kan komme bagefter. Skal bare have luftet ideen.

Siden skal være enkel.. facebook-agtig.. nem og ligetil. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:42

Har lige et svar til det med bussen.

Stangen er irriterende ja, men den er jo lavet til hensyn af ældre mennesker og svært gående.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 20:42

Jeg synes faktisk at det er en ret god idé. Dog tror jeg at der skal investeres en del i at få en flot og funktionel side op at stå, for derefter at markedsføre den. Men jeg kan helt klart se potentiale i idéen!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:44

Nej

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 20:49

Remydk:

Nej

Kort, ja... Men har du nogen indvendinger? Smile

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 20:49

Remydk:

Nej

Kort, ja... Men har du nogen indvendinger? Smile

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 19:42

Tak for jeres mening.
Men kunne godt bruge lidt mere feedback på ideen ? :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)