Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde folk ud fra email adresse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

er der nogen steder man kan søge folk ud fra deres email, ligesom krak med tlf numre ??

synes jeg har brugt et sted engang mener det var tdc, men kan være jeg husker forkert. Drejer sig kun om danske email adresser

mvh kim nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38

Evt. Facebook, så har du folks navn og derefter kan du finde dem på dgs.dk ud fra navnet, så har du tlf.

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:02

facebook er selvfølgelig en mulighed,  men er der slet ikke et form for register her i danmark ??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16

Hvordan skulle andre få din mail til et register? Det er jo ikke påkrævet at din mail og dit navn er registeret noget sted overhovedet. Jeg tror facebook er din bedste mulighed.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:36

Jeg er ret sikker på, at du ikke finder et centralt register for e-mail-adresser. Og hvis du gør, så er der i hvert fald ingen garanti for, at alle e-mails er med.

Hvis det ikke er en gængs service (gmail, hotmail osv.) kan du også via DK-hostmaster tjekke ejeren af domænet som e-mailen ligger på.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:27

Martin Hegelund Møller:
Jeg er ret sikker på, at du ikke finder et centralt register for e-mail-adresser.

Der var i "gamle dage" en email telefonbog hvor man kunne registrere sin email adresse. Men nu findes den service ikke længere

Martin Hegelund Møller:
Hvis det ikke er en gængs service (gmail, hotmail osv.) kan du også via DK-hostmaster tjekke ejeren af domænet som e-mailen ligger på.

Ikke altid. Jeg har flere venner som låner en email adresse af mig på et af mine domæner. Derudover så kan man også få fjernet sine oplysninger via CPR.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)