Hvordan skulle andre få din mail til et register? Det er jo ikke påkrævet at din mail og dit navn er registeret noget sted overhovedet. Jeg tror facebook er din bedste mulighed.
Jeg er ret sikker på, at du ikke finder et centralt register for e-mail-adresser. Og hvis du gør, så er der i hvert fald ingen garanti for, at alle e-mails er med.
Hvis det ikke er en gængs service (gmail, hotmail osv.) kan du også via DK-hostmaster tjekke ejeren af domænet som e-mailen ligger på.
Jeg er ret sikker på, at du ikke finder et centralt register for e-mail-adresser.
Der var i "gamle dage" en email telefonbog hvor man kunne registrere sin email adresse. Men nu findes den service ikke længere
Martin Hegelund Møller:
Hvis det ikke er en gængs service (gmail, hotmail osv.) kan du også via DK-hostmaster tjekke ejeren af domænet som e-mailen ligger på.
Ikke altid. Jeg har flere venner som låner en email adresse af mig på et af mine domæner. Derudover så kan man også få fjernet sine oplysninger via CPR.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....