Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror du at jeg ville kunne sælge dette? :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg går lidt med tanken om at sælge Iphone 4 over dba osv. 

Jeg vil købe den ind for 3000 på ebay.

Og så vil jeg sælge den for 3500.

Tror i at der vil være marked for det? 

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:02

Nej.

Hvis du kan købe den på ebay til 3000 kan andre danskere også, og så vil de jo ikke betale dig 500,- for ingenting.

.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 17:07

Jeg ser heller ikke den store fidus i det. Men også pga. mediet du overvejer at sælge det over. Hvis jeg går på dba.dk, er det for at lave en god handel. Ikke købe nye ting til samme priser som reelle butikker sælger til.

Forbehold for jeg er helt ved siden af mht. hvad danske butikker sælger en iphone til.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:11

Jeg tror bestemt der er et marked for iPhone 4 her hjemme, hvis man vel og mærke kan skaffe dem til den rigtig indkøbspris. 

Problemet som jeg ser er at mange mennesker godt kan lide når de skal bruge så mange penge på en telefon at vide hvor telefonen kommer fra. Jeg har selv tit købt noget på Ebay, men når det kommer til telefoner er jeg altid mere påpasselig, og køber dem oftest fra telia. Hvis du skal lave en god forretning ud af det, ville det måske være en fordel at se om du kan finde frem til en leverandør hvor du kan få dem billigere ved at hive et større parti hjem og så kunne sælge dem billigere end hvad den "normale" forbruger kan finde frem til. 

Hvis du kan følge mig?

Udover dette vil jeg sige det sådan at du godt kan sælge dem for 3500 over DBA, hvis du nu allerede har fået et par stykker hjem. 

Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 17:21

Jonathan Hansen:

Nej.

Hvis du kan købe den på ebay til 3000 kan andre danskere også, og så vil de jo ikke betale dig 500,- for ingenting.

Der er mange som ikke ved at man kan købe dem der, ellers gider de eller tør ikke. 

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:19

Hold du dig hellere fra alt det kopi lort der findes på de auktionssider.

xxx

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)