Jeg ser heller ikke den store fidus i det. Men også pga. mediet du overvejer at sælge det over. Hvis jeg går på dba.dk, er det for at lave en god handel. Ikke købe nye ting til samme priser som reelle butikker sælger til.
Forbehold for jeg er helt ved siden af mht. hvad danske butikker sælger en iphone til.
Jeg tror bestemt der er et marked for iPhone 4 her hjemme, hvis man vel og mærke kan skaffe dem til den rigtig indkøbspris.
Problemet som jeg ser er at mange mennesker godt kan lide når de skal bruge så mange penge på en telefon at vide hvor telefonen kommer fra. Jeg har selv tit købt noget på Ebay, men når det kommer til telefoner er jeg altid mere påpasselig, og køber dem oftest fra telia. Hvis du skal lave en god forretning ud af det, ville det måske være en fordel at se om du kan finde frem til en leverandør hvor du kan få dem billigere ved at hive et større parti hjem og så kunne sælge dem billigere end hvad den "normale" forbruger kan finde frem til.
Hvis du kan følge mig?
Udover dette vil jeg sige det sådan at du godt kan sælge dem for 3500 over DBA, hvis du nu allerede har fået et par stykker hjem.
Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis