Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing af annoncesalg

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Vi har brug for hjælp til annoncesalg! Altså vi har brug for at kunne outsource annoncesalg. Er der nogen herinde som kender en eller nogen der kan hjælpe os. (Har brug for hjælp hurtigt!)

Ved ikke om jeg skriver det rigtige sted?

Venligst Rikke

 

www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!

Fra Esbjerg V
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Vi har her i firmaet forsøgt at outsource lige netop annoncesalg - desværre uden det store held eller resultat.
Jeg tror der er mange dygtige firmaer, som påtager sig opgaven - men dem er vi ikke rendt ind i endnu!!!

Prøv at kigge under Amino Freelancer - der kunne være nogle, der vil byde ind på en konkret opgave der.

Held og lykkeSmile

Helle Staal Dinesen

IT-Connect ApS

 

Se omtalen af vores Info-Center i Esbjerg Ugeavis…

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tak for jeres hurtige svar  :O)  Jeg glemte også at sige at det er til trykte annoncer i blade, at vi søger en/nogen der kan sælge for os  :) 

Helle: Hvad har I været ude for? (Hvis jeg må spørge ... så kan det være jeg kan undgå det?)

Venligst Rikke

 

 

www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!

Fra Esbjerg V
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Rikke.

Nu er det ikke etisk korrekt at nævne navne her - så det vil jeg ikke gøre.

En af de ting, vi har været udsat for, er at firmaet forsøgte at lave "byttehandler" og det var ikke lige det, vi havde bedt om.
Der var rigtig meget arbejde i at følge op på og "rydde op" bagefter, så det tog meget af vores tid alligevel.

Det bedste er, hvis du kan ansætte en eller flere til lige nøjagtig det arbejde. Det er noget andet, når det er en, der er tilknyttet som medarbejder - eller freelancer for den sags skyld!

Helle Staal Dinesen

IT-Connect ApS

 

Se omtalen af vores Info-Center i Esbjerg Ugeavis…

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv evt og tag fat i www.ugplus.dk Snak med Jacob. Det er et seriøst firma, som jeg kan anbefale

Mvh Kim

Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Så var der gevinst  :)  Hos www.ugplus.dk kunne de sende mig videre til nogen der hedder Århus Marketing, som gerne vil hjælpe os  :)  Så mange tak Kim for linket  :)

Helle: Tak for din uddybning  :)  

Venligst Rikke

www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!

Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke,

Du er velkomme til at give mig et kald på 26310848, så skulle vi nok finde den rette løsning. Det er dog meget afgørende hvilke medier der skal sælges annoncer i - dækning/ læsertal, målgruppe, kvalitet af medie etc.

Venlig hilsen

Søren Heissel

ImpleMInd ApS

Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Tak  :)  Vi har lavet en aftale med århus Marketing på denne sag, men jeg har gemt dine info, da jeg kan se I holder til i Hillerød ... det er jo lidt tættere på til en anden gang  ;)

 

Venligst Rikke  :)

www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)