Hej Aminoer
Vi søger råd til alternativt markedsføring. Størstedelen af vores kunder kommer igennem Facebook, hvor vi får kunder igennem hver eneste dag. Vi får også en del kunder igennem Amino og Google, men som så mange andre virksomheder, kan man jo aldrig have for meget at lave. :) Hvad har i haft god succes med, når vi snakker b2b markedsføring? Som sagt, skaffer vi størstedelen af vores kunder igennem Facebook, som ikke er så mærkeligt, siden vores virksomhed har vores fokusområde på Facebook - Vi har nu snakket om, at bruge 15.000 på en Amino bannerreklame med 75.000 visninger - Har i haft gode erfaringer med dette? Da vores målgruppe er små og mellemstore virksomheder, ser vi Amino bannerreklamen som et oplagt sted at markedsføre os. Jeg håber i kan komme med nogen gode råd og forslag til, hvordan vi kommer ud til endnu flere potentielle kunder. :)
Med Venlig Hilsen
|
Nu er det måske ikke helt det du søger.
Men når det kommer til b2b, har jeg erfaret at opsøgende salg har virket særdeles godt hvis i vel og mærke har et produkt der kan sælges på den måde? Jeg ved ikke om det er noget i har haft i tankerne.
Jeg har ikke selv kørt annoncer her på Amino, men kunne forestille mig at jeres produkt også vil have en god værdi for de brugere der befinder sig her. Så jeg synes i er inde over noget af det rigtige, hvor mange får i fra Google kontra Facebook? Bannerreklame er jo for det meste en kortvarig process i forhold til Google / søgemaskiner generelt. Kunne muligvis være en fordel at få et mere stabilt kundeflow igennem disse.
Forresten en super fed hjemmeside i har bygget op. Spændende og overskuelig.