Ja, så er min idé ved at være udviklet så meget at jeg er begyndt at overveje hvad jeg skal bruge af program/Software cms system osv. Min idé er at starte en klub/portal (emnet er hemmeligt indtil videre), hvor man gratis kan melde sig ind, og derefter få rabatter, specielle tilbud osv. fra de firmaer der er med. Det skal være muligt at tilmelde sig som medlem, tilmelde sig nyheds brev og læse artikler, guides m.m. Derudover skal det være muligt for annoncører at få små annoncer med og det skal være muligt at læse pressemeddelelser, artikler m.m. for medlemmerne. Jeg er ikke ude efter et forum, men et simpelt website. Jeg står opsætning af annoncer, styring og alt indhold af artikler osv. Er der nogen der kan anbefale en software, program eller et færdigt cms system der ville kunne bruges? Jeg har selv rimelig god erfaring med Wordpress, men er i tvivl om det er godt nok. Derudover har jeg selv et samarbejde med en grafiker og en programmør der kan hjælpe med at tilrette det. Jeg har nyhedsbrev systemet klar som kan integreres, hvis det er. |
Du kan sagtens bruge WP :)
Du kan jo godt lave statiske sider i WP - og for den sags skyld også blogs :)
Hvis du vil vide mere kan jeg godt hjælpe dig, bare send en PM :)