Er ved at oprette en webshop men mangler noget software til at lave et logo med..
Nogen der har en ide??
Har lavet et logo i Word med er ikke helt tilfreds med det. Ville gerne ha bogstaverne til at stå fint (transperant, hedder det vidst :-) ) baggrunden er hvid.
Nu kommer jeg så med det svar der helt sikkert ville komme, men du ikke gider høre! :-)
Hvis du starter noget der bare er lidt seriøst op, så få nogen til at lave det. Medmindre din core-kompetance ligger i grafisk design, så få det da outsourcet.
Ja, det kommer til at koste dig 30-40 dollars at få lavet, OG HVAD SÅ? Du skriver selvfølgelig bare hvis du vil have adgang til en kontakt jeg har, der laver super gode logoer for næsten ingen penge.
(og omkring program: GIMP, Photoshop, AAA-logo er alle gode - men det bliver aldrig "godt")
Hvis det kun er transparens der skal tilføjes kan jeg sagtens gøre det for dig. Du kan skrive en PB, så kan vi lige finde en måde hvorpå vi kan sende filen til hinanden :-)
Ellers... Hvis du skal have et gratis program vil jeg også foreslå Gimp. Det er dog lidt svært at komme ind i som "nybegynder", men hvis det bare er transparens skulle det dog være muligt at få lavet. Hehe...
Håber du finder (eller har fundet) en løsning på det.
Nu kommer jeg så med det svar der helt sikkert ville komme, men du ikke gider høre! :-)
Hvis du starter noget der bare er lidt seriøst op, så få nogen til at lave det. Medmindre din core-kompetance ligger i grafisk design, så få det da outsourcet.
Ja, det kommer til at koste dig 30-40 dollars at få lavet, OG HVAD SÅ? Du skriver selvfølgelig bare hvis du vil have adgang til en kontakt jeg har, der laver super gode logoer for næsten ingen penge.
(og omkring program: GIMP, Photoshop, AAA-logo er alle gode - men det bliver aldrig "godt")
Så du mener at dit logo på Youfirm.dk er super? Jeg syntes det er grimt og kedeligt. Også er der dårlige photoshop effekter i logoet som en uden en grafisk uddannelse sagtens kunne lave bedre. ;)
Jeg syntes det er stilrent og flot det han har lavet.
Så du mener at dit logo på Youfirm.dk er super? Jeg syntes det er grimt og kedeligt. Også er der dårlige photoshop effekter i logoet som en uden en grafisk uddannelse sagtens kunne lave bedre. ;)
Jeg syntes det er stilrent og flot det han har lavet.
hehe jeg har fortalt ham, at der skal gøres noget ved det :)