Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis software til at lave logoer med???

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Er ved at oprette en webshop men mangler noget software til at lave et logo med..

Nogen der har en ide??

Har lavet et logo i Word med er ikke helt tilfreds med det. Ville gerne ha bogstaverne til at stå fint (transperant, hedder det vidst :-) ) baggrunden er hvid.

Hilsen

Johnny Nørgaard

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:06

hej Johnny har du overvejet gimp

dette er sådan set gratis udgaven af photshop, 

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 23:11

Nej har ikke lige hørt om det før men prøver det lige:-)

Tak for hjælpen

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:11

Hej

Har du prøvet gimp det er gratis, du kan få fotoshop gratis i 30 dage, du kan prøve smartdraw gratis i 7 dage.

Preben

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nu kommer jeg så med det svar der helt sikkert ville komme, men du ikke gider høre! :-) 

Hvis du starter noget der bare er lidt seriøst op, så få nogen til at lave det. Medmindre din core-kompetance ligger i grafisk design, så få det da outsourcet. 

Ja, det kommer til at koste dig 30-40 dollars at få lavet, OG HVAD SÅ? Du skriver selvfølgelig bare hvis du vil have adgang til en kontakt jeg har, der laver super gode logoer for næsten ingen penge.

(og omkring program: GIMP, Photoshop, AAA-logo er alle gode - men det bliver aldrig "godt")

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 23:16

Hejsa Lars

Tak for svaret.

Det er selvfølgelig et seriøst firma jeg vil starte op, men ville bare set om jeg kunne lave et selv. Bare lidt for sjov du ved.

Havde også tænkt mig at udbyde logoet senere.

Hilsen

Johnny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21

Hvis det kun er transparens der skal tilføjes kan jeg sagtens gøre det for dig. Du kan skrive en PB, så kan vi lige finde en måde hvorpå vi kan sende filen til hinanden :-)

Ellers... Hvis du skal have et gratis program vil jeg også foreslå Gimp. Det er dog lidt svært at komme ind i som "nybegynder", men hvis det bare er transparens skulle det dog være muligt at få lavet. Hehe...

Håber du finder (eller har fundet) en løsning på det.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Direkte link: http://img209.imageshack.us/img209/5213/katrines.png

Jeg kunne ikke hitte skrifttypen så jeg brugte "Calibri" og baggrunden er selvfølgelig transparent og leveres i .png format :)

Hvis du kan bruge det så go ahead :)

Hvis du vil have din egen skriftype kan du lige skrive en privat besked til mig, så fixer jeg det :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:48

Lars:

Nu kommer jeg så med det svar der helt sikkert ville komme, men du ikke gider høre! :-) 

Hvis du starter noget der bare er lidt seriøst op, så få nogen til at lave det. Medmindre din core-kompetance ligger i grafisk design, så få det da outsourcet. 

Ja, det kommer til at koste dig 30-40 dollars at få lavet, OG HVAD SÅ? Du skriver selvfølgelig bare hvis du vil have adgang til en kontakt jeg har, der laver super gode logoer for næsten ingen penge.

(og omkring program: GIMP, Photoshop, AAA-logo er alle gode - men det bliver aldrig "godt")

Så du mener at dit logo på Youfirm.dk er super? Jeg syntes det er grimt og kedeligt. Også er der dårlige photoshop effekter i logoet som en uden en grafisk uddannelse sagtens kunne lave bedre. ;)

Jeg syntes det er stilrent og flot det han har lavet.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 23:54

BruunMedia:

Lars:

Så du mener at dit logo på Youfirm.dk er super? Jeg syntes det er grimt og kedeligt. Også er der dårlige photoshop effekter i logoet som en uden en grafisk uddannelse sagtens kunne lave bedre. ;)

Jeg syntes det er stilrent og flot det han har lavet.

hehe jeg har fortalt ham, at der skal gøres noget ved det :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)