Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MENUKORT TRYK

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er begyndt at designe menu kort og div. på Color Draw X5.

Men jeg er lidt ny og nysgerrig, hvor jeg godt vil spørge om nogen kan hjælpe mig med at fortælle om jeg skal bruge særlige koder når jeg starter en ny side i programmet, for at printe det ud bagefter? Eller er det ligegyldigt?

Med venlig hilsen

Iskender Kaya

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:28

Koder... Hvilke koder er det du har i tankerne...?
Er det ikke et layout til et menukort der skal trykkes, som du skal lave?

Hvis det er det, så skal du selvfølgelig huske at lave siden i den korrekte størrelse i forhold til det format menukortet skal have når det skal trykkes. Endvidere skal du huske at arbejde i CMYK-farver - ikke RGB-farver.
Billederne bør du holde i 300DPI eller deromkring.

Men hvis det bare er noget du vil printe hjemme på din egen printer, så er det med CMYK / RGB-farverne ihvertfald ikke så vigtigt. Opløsningen på billederne kan også diskuteres.

/Jesper

Fra Albertslund
Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 22:32

Hej Jesper

Jaa du taler om det jeg lige præcis leder efter. Jo jeg er med på det. Og opløsningen som du siger kan vel diskuteres. Men er du en man kan samarbejde med med hensyn til produktion osv?
Jeg kender nemlig nogle forretninger, som godt vil have lavet reklamere

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:44

Halløjsa 

Jeg er lidt forundret over hvad det er for nogle koder du snakker om - som Jesper nævner så skal der ikke bruges koder for at trykke menu kort osv. 

Er det menu kort som skal smides på en web side - så forstår jeg det med koder lidt ! 

Jeg laver alle mine designs i Adobe programmer so jeg kan desværre ikke hjælpe dig i Coral Draw ( som jeg troede var ved at udgå)

Kenn Bo

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 22:47

Hek Kenn

Mit formål er at designe menu kort osv. på Color Draw X5 og så printe dem ud. Altså det er til fx. pizzaria, cafe, restauranter osv.

Og nej nej Color Draw er ikke ved at udgå, de nemlig lige lavet en nyere version.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)