Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdateringer fra Apple - Hvad synes I?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom der opdateringer fra Apple, som jeg godt kunne tænke mig at høre de danske iværksætteres meninger om. Begivenheden blev kaldt "Back to the Mac".

Facetime - Et værktøj til videokonferencer, der allerede findes på iPad, iPod Touch og iPhone, som netop er udkommet til Mac OS X.

MacBook Air - Nyt hardware, bedre hukommelse og en version i 11 tommer.

Mac OS X Lion - Efterfølgeren til Mac OS X Snow Leopard, der får implementeret adskillige iPad-features.

Mac App Store - En App Store til Mac, lignende den vi kender fra iOS (iPhone, iPod Touch og iPad).

iLife 11 - iMovie, iPhoto og Garageband, har fået opdateringer.

Jeg ser frem til at høre nogle forskellige inputs. ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:39

Jeg sad også og så eventet via videostream som var meget underholdende.

FaceTime for Mac! Det har jeg ventet på, og nu venter jeg bare på en Windows version. Så skal det nok blive rigtigt populært! Jeg har ikke benyttet FaceTime på min iPhone 4 endnu, så rart nok at kunne teste det via min Mac :-)

Jeg blev skuffet over MacBook Air ikke benyttede en i3 processor istedet for en Core 2 Duo. Ikke at jeg skal have én, men synes nu godt man kunne have opgraderet til næste generation. 

Jeg er ikke tidligere brugere af iLife pakken, men iPhoto 11 og iMovie 11 så helt sikkert spændende ud. Så det overvejer jeg helt sikkert at købe.

Alt i alt et godt event, og så bliver det jo også lækkert at få det nye OS X Lion hvor jeg bl.a. glæder mig til en Mac App Store. 

 iPhone 6

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:41

Heine:
Jeg blev skuffet over MacBook Air ikke benyttede en i3 processor istedet for en Core 2 Duo. Ikke at jeg skal have én, men synes nu godt man kunne have opgraderet til næste generation. 

Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til diverse steder, så er der en grund til at bl.a. Apple ikke har smidt Core iX-CPU'er i deres maskiner, da der er sket en uoverensstemmelse mellem nVidia og Intel hvilket medvirker at nogle nVidia-chipsets ikke må bruges sammen med visse Intel CPU'er.

Det er selvfølgelig ærgerligt, men egentlig ikke Apple's "skyld" :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:46

Lars Rasmussen:

Heine:

Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til diverse steder, så er der en grund til at bl.a. Apple ikke har smidt Core iX-CPU'er i deres maskiner, da der er sket en uoverensstemmelse mellem nVidia og Intel hvilket medvirker at nogle nVidia-chipsets ikke må bruges sammen med visse Intel CPU'er.

Det er selvfølgelig ærgerligt, men egentlig ikke Apple's "skyld" :)

Nå for pokker. Ja, det kan jeg godt se. Det kunne måske også forklare at iX ikke er kommet i MBP 13", for der sidder samme grafikchip som i den nye Air. 

 iPhone 6

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:54

Lige præcis :) Det synes jeg personligt også er ærgerligt, da jeg ellers godt kunne have fundet på at købe en MBP. Men jeg venter dog til næste generation, og håber de får smidt en iX-CPU i 13"-modellen :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:57

Lars Rasmussen:

Lige præcis :) Det synes jeg personligt også er ærgerligt, da jeg ellers godt kunne have fundet på at købe en MBP. Men jeg venter dog til næste generation, og håber de får smidt en iX-CPU i 13"-modellen :)

Jeg kan ellers kun anbefale dig en 15" MBP i7, hvis du er interesseret i at gå sølle 2" op :-) .. Så har du også muligheden for at få en fantastisk opløsning - 1680 x 1050 pixels.

 iPhone 6

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 23:00

Jeg har lige kigget det lidt igennem, og må sige at jeg er en smule skuffet. Som jeg kan se det: Så er der ingen særlige nye tiltag, kun mindre opgraderinger.

Men selvfølgelig altid rart med lidt ekstra lækkerhed på eksisterende produkter! :-)

Tak for links til de forskellige produkter..

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 23:00

Jep, så godt at de havde i7'ere i 15"-versionen :)

Jeg går dog udelukkende efter 13"-modellen, da den er noget nemmere at have med at gøre når man sidder i forelæsningslokalerne på universitetet :)

har også allerede en 15.3" PC som jeg er fint glad for, men kunne godt ønske mig den et nummer mindre indimellem.

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:07

Er spændt på at se hvordan de grejer det med apps på en mac når der ikke er touchscreen. Jeg så So Ein Ding i går hvor Toshiba's forsøg på at lave en Android notebook blev anmeldt. Det var mildest talt en pinlig omgang!

Nogen der ved om det bliver gratis at opgradere til Lion eller om det koster knaster nu hvor det er et "nyt" styresystem?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:18

Peter Nielsen:

Er spændt på at se hvordan de grejer det med apps på en mac når der ikke er touchscreen. Jeg så So Ein Ding i går hvor Toshiba's forsøg på at lave en Android notebook blev anmeldt. Det var mildest talt en pinlig omgang!

Jeg har testet Toshibas Tablet, og ja den er pivringe, jeg har dog haft fornøjelsen af at prøve den med beta version af windows og der var oplevelsen straks mere positiv.

"ontopic"

Der er lidt småting hist og pist jeg glæder mig til, pt ejer jeg kun Iphone men regner stærkt med at købe en Macbook Pro indenfor et par uger.

jeg er træt af min stationære fylder, og kærestens hp laptop holder strøm i max 30 min.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)