Læste i disse artikler og skat afgørelse der er flere regler ved denne støtte med hen synd hvad man kan tilbyde og hvad forenings fitness og privat fitness er ,det skal være idræt er med frivillig arbejdskraft og der visse idræt der ikke gives støtte til
Det er et stort problem, at offentlige midler konkurrerer mod private virksomheder, men som du selv kan se i denne tråd, er det ikke opfattelsen hos mange. De synes det er fint, at det offentlige laver et fitnesscenter for borgerne for de penge du har betalt i skat gennem din private virksomhed. Hvem kan dog have noget imod 'sundhed'?
Jesper det er jo fordi det netop ikke er deres virksomheder brancher, jeg tænkter det et generelt problem.
Jeg ejer ikke centret men leder det og vi har en sund økonomi, men derfor er det jo stadig et stort problem.
Især i en tid hvor staten skærer alle andre steder.
Jeg er af måske genetisk natur udstyret med nogle ret dårlige tænder, og det koster mig kassen hver gang jeg er hos tandlæge og offentlig tilskud 0 kr., og imens kan de springe rundt i fitness centre og træne for 250 kr. om året.
Det er sku at lave grine med folk og gøre det i "sundhedens navn" men ja du har ret Jesper hvem kan havde noget imod "sundhed".... Trojansk sundhedshest
Jeg er IKKE imod gymnastik, men at begynde at bygge fitness centre med maskiner som kræver noget mere kompetence og reklame i aviserne med deres "tilskuds" centre, så knækker filmen.
Det er et stort problem, at offentlige midler konkurrerer mod private virksomheder, men som du selv kan se i denne tråd, er det ikke opfattelsen hos mange. De synes det er fint, at det offentlige laver et fitnesscenter for borgerne for de penge du har betalt i skat gennem din private virksomhed. Hvem kan dog have noget imod 'sundhed'?