Hej Aminoer |
Man kan finde dine sider på www og uden.
Der er ikke meget indhold på andet end din blog.
Dine billeder har ikke nogen beskrivelser.
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Man kan finde dine sider på www og uden. Dine billeder har ikke nogen beskrivelser. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Google har efter sigende "slagtet" linkkatalogerne.. Så der er ikke meget at hente der. Det er måske lidt surt hvis du har brugt meget tid på at tilmelde, men i mine øjne ret og rimeligt. Jeg er ikke den store SEO nørd, men umiddelbart burde du have nogle h1 og h2 tags på din side, samt nogle tekster som støtter søgeordene. Derudover er det lidt pænere at have styles i sin egen fil :o) |
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Google har efter sigende "slagtet" linkkatalogerne.. Så der er ikke meget at hente der. Det er måske lidt surt hvis du har brugt meget tid på at tilmelde, men i mine øjne ret og rimeligt. Jeg er ikke den store SEO nørd, men umiddelbart burde du have nogle h1 og h2 tags på din side, samt nogle tekster som støtter søgeordene. Derudover er det lidt pænere at have styles i sin egen fil :o) |
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Hej Sasa Prøv at læs lidt rundt omkring.Mange linkkataloger og artikeldatabaser er blevet nedgraderet eller helt fjernet som noget der har betydning for din ranking.Men ellers kommer de andre her i tråden også med gode råd. Der er skrevet en del om det herinde. Men ellers kan du læse lidt her hos Den Synlige Mand aka Frank H.' |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Hej Jimi! |
Der er ikke mange link til siden det er næsten kun gentagne samme links fra samme side f.eks. ca 500 fra denne side billigste-iphone-4g.dk og næsten resten fra amino.dk gået dine links igennem med yahoo site seach http://siteexplorer.search.yahoo.com/ spred dine links mere og vis kort tid siden oprette links så går der tid før google registrere det skriv mere indhold på siden det hjælper afgjort også |
Hej Mikael |
Hej Sasa jeg syntes der skulle noget text. på din forside, og prøv og link builde med nogle blogs og nogle artikel databaser hovedsagligt engelsk desuden har jeg en liste med 700 + engelsk sprogede do-follow fora, som du må få bare du sender mig en pm.
|
Mangler en masse fyldig tekst på forsiden med dine keywords. Ikke lige de mest SEO venlige URLS Men aller vigtigst, dine links ind er mega slappe... |
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.