Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor rykker jeg slet ikke frem på Google?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har det sidste stykke tid linkbuildet (linkkataloger) og skrevet omkring 10-11 artikler på min hjemmeside http://eksternharddisk.dk, men INTET sker. 

Jeg har ligget konstant på side 4 og 5 i lang tid nu og jeg regnede med at jeg ville stille og rolig begynde at se fremskridt, men intet sker, selvom jeg har linkbuildet og skrevet disse artikler. 

Kan I måske komme med nogle gode råd om hvad jeg kan gøre og evt en forklaring til hvorfor intet sker?

Tak for jeres tid! 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:57

Man kan finde dine sider på www og uden.

Der er ikke meget indhold på andet end din blog.

Dine billeder har ikke nogen beskrivelser.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:00

Google har efter sigende "slagtet" linkkatalogerne.. Så der er ikke meget at hente der. Det er måske lidt surt hvis du har brugt meget tid på at tilmelde, men i mine øjne ret og rimeligt.

Jeg er ikke den store SEO nørd, men umiddelbart burde du have nogle h1 og h2 tags på din side, samt nogle tekster som støtter søgeordene.

Derudover er det lidt pænere at have styles i sin egen fil :o)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:00

Google har efter sigende "slagtet" linkkatalogerne.. Så der er ikke meget at hente der. Det er måske lidt surt hvis du har brugt meget tid på at tilmelde, men i mine øjne ret og rimeligt.

Jeg er ikke den store SEO nørd, men umiddelbart burde du have nogle h1 og h2 tags på din side, samt nogle tekster som støtter søgeordene.

Derudover er det lidt pænere at have styles i sin egen fil :o)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:00

Hej Sasa

Prøv at læs lidt rundt omkring.Mange linkkataloger og artikeldatabaser er blevet nedgraderet eller helt fjernet som noget der har betydning for din ranking.Men ellers kommer de andre her i tråden også med gode råd.

Der er skrevet en del om det herinde. Men ellers kan du læse lidt her hos Den Synlige Mand aka Frank H.'

http://densynligemand.dk/linkkataloger-empiri/

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 16:06

Jimi Hove:

Hej Sasa

Prøv at læs lidt rundt omkring.Mange linkkataloger og artikeldatabaser er blevet nedgraderet eller helt fjernet som noget der har betydning for din ranking.Men ellers kommer de andre her i tråden også med gode råd.

Der er skrevet en del om det herinde. Men ellers kan du læse lidt her hos Den Synlige Mand aka Frank H.'

http://densynligemand.dk/linkkataloger-empiri/

Hej Jimi! 

Tak for det. Jeg har lige læst det og jeg var også på forhånd klar over at Linkkataloger giver begrænset SEO værdi.

Men hvad er ellers mine muligheder? Det er jo ikke så nemt at få de store hjemmesider som EDBpriser etc. til at linke til mig?

Jeg er lidt på bar bund med det hele Sad 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:08

Der er ikke mange link til siden det er næsten kun gentagne samme links fra samme side f.eks. ca 500 fra denne side billigste-iphone-4g.dk og næsten resten fra amino.dk

gået dine links igennem med yahoo site seach http://siteexplorer.search.yahoo.com/

spred dine links mere og vis kort tid siden oprette links så går der tid før google registrere det

skriv mere indhold på siden det hjælper afgjort også

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 16:09

Hej Mikael 

tak for dine råd. Jeg vil tage dem til mig! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:40

Hej Sasa jeg syntes der skulle noget text. på din forside, og prøv og link builde med nogle blogs og nogle artikel databaser hovedsagligt engelsk desuden har jeg en liste med 700 + engelsk sprogede do-follow fora, som du må få bare du sender mig en pm.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:52

Mangler en masse fyldig tekst på forsiden med dine keywords.

Ikke lige de mest SEO venlige URLS

Men aller vigtigst, dine links ind er mega slappe... 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)