Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic med CRM integration

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved årsskiftet skifter jeg til e-conomic, og i den forbindelse skal jeg også have et CRM tilknyttet.

Umiddelbart har jeg set på WebCRM som bedste løsning, men der er jo 3 andre CRM løsninger der nemt integreres med e-conomic.

Kravet er at der skal håndteres ca 1.500 eksisterende kunder, og på sigt skal der være ca 30 brugere på systemet. Til start er det dog ok med kun ca 10 brugere.

Er der nogle der har erfaringer med dette, eller vil råde mig til en anden løsning end den jeg foreslår ovenfor?

Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:30

Hej Tobias,

WebCRM har en rigtig god integration til e-conomic og kan sagtens håndtere 1.500 kunder og 30 samtidige brugere. Derudover kan du/I nemt selv tilpasse webCRM til Jeres processer og behov.

Lidt om webCRM/e-conomic integrationen:
Sælgere kan få adgang til e-conomic data direkte gennem webCRM systemet, og indtil kunderne reelt har købt en vare eller tjenesteydelse eksisterer de kun i web CRM systemet som kundeemner. Først når de reelt er blevet kunder, oprettes de automatisk i e-conomic.

Relevante betalings data på en kunde kan ses direkte i webCRM-systemet.

Succes med dit CRM projekt
Vi er kendt for god kundesupport og gør altid vores yderste for, at projektet bliver en succes. 

Du er meget velkommen til at kontakte os eller deltage i et live webseminar (15-20 min.) - du får et godt overblik over webCRM og vi svarer gerne på spørgsmål omkring dit CRM projekt.

Alt du behøver at vide om webCRM - 15-20 min Webseminar:
Næste WebCRM web seminar

Prøv Gratis og se hvor nemt CRM kan være:
Prøv webCRM Gratis

Vi hjælper dig gerne igang - Kontakt os:
Du kan kontakte os her

Fra København
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:56

Hej Tobias

Et andet godt bud er SugarCRM som er open source og nemt kan tale sammen med e-conomic. Her har du mulighed for helt at bestemme hvordan det skal tale sammen og sætte det op efter behag.

Vi køre selv hos os ca 4.500 emner (leads, firmaer og kontaktpersoner) i systemet og den mest avancerede løsning jeg personligt selv har installeret er hos Telenor, der lige er overgået til SugarCRM, og her er ALLE virksomheder fra KOB læst ind og 247 brugere køre på det. Det endelige mål er op mod 800 aktive brugere, så dine krav skulle være mulige at leve op til.

Hvilket du skal vælge er svært at sige da det kommer an på mange faktorer, men kig bestemt på begge muligheder.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)