Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg oplysninger på de indkøbsansvarlige?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har et nyt brand og nu skal der sendes salgsbreve ud, men hvordan finder jeg fx. Smartguy.dk, Jack and Jones', nelly.com osv. indkøbsansvarlige? Brevet skal jo helst være personligt.;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:12

Husk du ik må maile dem uden tilladelse!

Ellers er det jo bare enten at ringe til dem og snakke med den inkøbsansvarlige, eller også sender du bare et brev ATT Indkøbsafdelingen...

Men Jack&Jones er spild af tid, da de kun forhandler egne varer...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:00

Hej

Der er flere muligheder for at skaffe navne på de indkøbsansvarlige i firmaer.

Du kan enten selv gøre det ved at ringe rundt eller støvsuge hjemmesider, det tager lang tid men koster ikke noget.

Du kan også købe oplysningerne. Det er hurtigt og nemt, men det koster lidt penge.

Hvis du vælger købe løsningen kan du sende mig en PM for et godt tilbud på det.

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:16

Hej Felix

Det er spændende med et nyt brand, og der er givetvis noget unikt omkring netop det brand, du kommer med. Du kan selvfølgelig sende salgsbreve ud til indkøbsansvarlige, og er der rigtig mange inden for dit område, kan det være en god idé. Du vil formentlig opleve at kun omkring 1% giver respons, så kan du følge op på telefonen efterfølgende og øge responsen på den måde.

Som nævnt af andre bør du ringe til den indkøbsansvarlige, men ikke kun for at få navnet også for at teste hvad der kan tænde ham/hende på dit brand. Den viden kan du bruge til din senere markedsføring, om den så bliver salgsbreve, socialmedia eller andet. Du har større chance for succes, hvis du ringer, og du er samtidig den person, der ved mest om dit brand p.t., går jeg ud fra.

Når du har gjort dig egne erfaringer, kan du overveje et telemarketingbureau. Giv dig selv udfordringen, at teste selv først.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)