Hvilke sider følger du med på for at holde dig opdateret indenfor hjemmeside teknologier, udvikling, design og seo m.m.? |
jeg læser kun på 2 sider sådan set.
Comon.dk
Beep.tv2.dk
Hvilke sider følger du med på for at holde dig opdateret indenfor hjemmeside teknologier, udvikling, design og seo m.m.? |
jeg læser kun på 2 sider sådan set. |
.
Jeg bruger stort set kun Twitter til at følge med i hvad der sker. Det vigtigste er de folk jeg følger på twitter for det er dem der deler de spændene artikler, blogindlæg og tanker. Hvis du har en twitter bruger kan du se hvem jeg følger her: http://twitter.com/#!/nikstep/following |
Jeg giver Niklas ret - twitter er muligvis det bedste til at give det bedste oversigt over relevant information.
|
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Ja jeg har aldrig rigtigt fået brugt twitter, men det kunne da være jeg skulle prøve at følge et par stykker fra listen! :-) |
Når der kommer til SEO så er disse her de bedste: |
Ved godt du ikke bad om podcasts, men vil du ha' en god podcast om webudvikling, så er jeg blevet glad for The Big Webshow. A List Apart er ikke til at komme udenom (og jeg kan varmt anbefale deres "An Event Apart"). Og så er Twitter ganske rigtigt et godt medie. Og så et hav af bøger....Du kan jo starte med denne her om HTML5
Morten Vadskær |