Jeg er helt med på at den PR ikke er altafgørende for hvordan placeringerne er. Jeg har tjekket vores placeringer og de er ikke ændret. Det gjorde jeg som det første tidligt i morges :). SEO mæssigt har vi ikke arbejdet anderledes mellem de to servere så det kan ikke være grunden til at 2 shops beholder PR og de 5 andre mister alt deres PR. Jeg siger tak for dine råd men kan desværre ikke give det ret i at det skulle være en tilfældighed at PR ændrede sig drastisk på nogle af vores shops. Vores shops er fordelt på to servere som er MTP01 og MTP02. De to shops MyTrendyPhone.dk og Meintrendyhandy.de som ligger på MTP01 og som ikke var under angreb har ikke ændret deres PR. Derimod samtlige 5 shop som ligger på MTP02 og som var under angreb har mistet PR fra PR: 3-4 til PR:0-1. Det virker som helt usandsynligt til at være en tilfældighed. Måske ligger svaret på MTP02 som har noget som google ikke kan lide? Kan man undersøge det på nogen måde eller er der er eksperter på området? Det er vel kun Dandomain der kan undersøge hvad der ligger på serveren?
|
Det er helt fint, Silvan. Du behøver ikke give mig ret. Glæd dig over, at dine placeringer er uændrede - dem sælger du også en hel del mere på end du gør på din PageRank.
Ja - det er DanDomain, du skal have til at tjekke, hvad der måtte ligge på serveren.