Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Container fra Shanghai 20f.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Sidder på hotelværelset efter en vellykket uge i Guangzhou med Canton Fair.

Jeg har naturligvis fundet produkter, og skal have fragtet hjem fra Kina, Shanghai til Danmark.

Dog kan jeg ikke fylde en 20 fods container ud - nok nærmere 10-12 fod. Er der nogle der sidder og mangler plads i en container? Eller har du en container, hvor du måske kan dele lidt ud af pladsen?

Så hører jeg gerne fra dig. 

Jeg havde tænkt mig, at skibet skulle sejle om ca. 30-40 dage, da de varer jeg har bestilt først skal produceres.

OG, nogle der sådan ca. kender fragtprisen på en 20fods container til Danmark fra Shanghai?

Med venlig hilsen

Christoffer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12889
Skrevet kl. 11:04

CBering:
Dog kan jeg ikke fylde en 20 fods container ud

Der er jo ingen krav om at du skal kunne flyde en hel container, du sender bare dit gods som stykgods (LCL).

Prøv at kontakte en af de danske fragtfirmaer med kontor i Kina.  f.eks Prime cargo. DVS. eller Damco.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 11:24

Hej Christoffer.

Som Ravn, siger behøver du ikke at sende en hel 20' container, men kan nøjes med det du har som så bliver fragtet sammen med andres gods i en container til DK. Jeg har før hjulpet flere med varer hjem fra messer i kina, og kan godt begynde at indhente afhentningsadresser og kontaktpersoner nu som du kan give videre til den speditør der skal hjælpe dig.

Hvis du har produkter du har købt på messen, skal du huske og gemme kvitteringerne til indfortoldningen når varerne kommer til DK. Og hvis du ikke er momsregistreret skal du også i gang med dette da du ellers ikke kan få varerne ind i landet.

Det er er uoverskueligt pt i at kunne give dig en pris er at du ikke helt ved hvad dine varer kommer til at veje og fylde (CBM), men også også om du køber Ex-works eller FOB fra dine leverandører, så dette ville nok være en god ide at finde ud af.

Jeg er selvfølgelig klar til at hjælpe dig med at få varerne hjem, give pris eller bare give dig gode ideer, så hold dig ikke tilbage med at kontakte mig:

Mange gode hilsner - Sune

Tel: +45 23235786  / email: ics@forwarder.dk

Fra Dragør
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:56

Hej Christoffer,

vi arbejder til daglig med mindre sendinger hjem fra Kina, såkaldt stykgods sendinger eller LCL som det kaldes i shippingsproget :-)

Send os en mail på ops@nordiclog.com og vi kan finde en rigtig god pris til dig.

Mvh/Henrik Nielsen

NORDIC Shipping & Logistics

+4588807010

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)