Hej, Jeg er 23 år og går på markedsføringsøkonom uddannelsen på Niels Brock i københavn. Jeg er lige nu på udveksling på Cypern og studere på det internationale universitet i Nicosia. Jeg søger en praktikplads med start i Februar 2011, som en del af min uddannelse. Praktikperioden vare ca. 3. mdr og er ulønnet. Jeg afslutter min praktik med en hovedopgave som har udgangspunkt i en given problemstilling i virksomheden.
Fagene som jeg har er: Organisation Logistik Kommunikation Entreprenurship Erhvervsret Jeg afslutter følgende fag på Cypern: Strategic Marketing Operations Management Sales promotion and Direct marketing International business Macroeconomics
Der ligger ikke nogle faste opgaver i forbindelse med praktikken, men dem kan vi udarbejde i samarbejde..
Lidt om mig: Jeg er person en som er åben for nye udfordringer og har mod på livet. Jeg er energisk og idérig. Mine praktiske kompetencer er stadig mangelfuldt. Jeg har dog arbejdet som sælger hos Sonofon og Elgiganten samt lavet markeds-undersøgelser for Cocio og Carlsberg. Skriv endelig hvis det er noget der interesser dig. Med venlig hilsen Jack Jensen Email: jrj87@live.dk Dk tlf: +45 27 12 37 97 Cyp tlf: 00 357 96723758 |
Markedsføringsøkonom søger ulønnet praktikplads.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)