EISA (the European Imaging and Sound Association) har kåret årets bedste mobiltelefoner i en række kategorier, det har jeg skrevet en nyhed om: bedste mobiltelefon 2010-2011. Er I enige? |
nej
EISA (the European Imaging and Sound Association) har kåret årets bedste mobiltelefoner i en række kategorier, det har jeg skrevet en nyhed om: bedste mobiltelefon 2010-2011. Er I enige? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
De skriver godt nok også at SE X10 Mini mest er til kvinder |
Haha fedt. Det skal jeg lige gøre en kammerat som har sådan en opmærksom på. ;o) Jeg er Apple fanboy to the bone så det er en sikker vinder for mig. ;o) Har desuden ikke helt forstået konceptet bag X10 mini med at lave skærmen på en smartphone så lille som muligt. Det er vel ikke nogen fordel når det er en mobil man skal bruge til internet, spil, mail og lignende ting. |
Vidst heller ikke meningen man skal forstå kvinder .. Bare høre efter når der udstedes ordrer :) |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Den er jo ikke billige over 4000 kr ? hvad er årets bedste til 300 kr og eller 500 kr pris og kvalitet følges ad |
Der står da ingen steder at den er billig |
Det er nok ikke den mobil jeg synes er bedst. |
.
Synes også det er mærkeligt at HTC Desire er forbigået som bedste smartphone, men prisen spiller sikkert også en rolle. Desire HD og Desire Z kommer sikkert først med i overvejelserne næste år. |