Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spørgsmål til de kære mænd

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg er i gang med at lave en undersøgelse om hvor vidt mænd er interreset i at lave et helt specielt smykke til jeres hjerte dame.

okay forstil jer det, i går ind i en smykker butik, for at købe noget helt specielt til damen der hjemme.

og som altid har i svært ved at finde ud af hvad i skal købe.

ekspedienten siger: 

så har jeg da det helt rigtige til dig unge mand, nemlig et smykke som bliver håndlavet nede på Bali, og hvor du kan få graveret, eller skraveret ( skraveret på materiale fra naturen) de bedste oplevelser som dig og din elskede har haft gennem tiden. det kan være den første date, et digt eller noget helt andet som har en helt speciel betydning for dig og din elskede.

prisen vil nok ligge mellem 800- 1200 kr, da det er specielt lavet til den enkelte og størrelse og om det skal være guld eller sølv spiller også en stor rolle.

spørgsmålet til jer mænd der ude er det noget i ville kunne finde på at købe ?

håber at høre fra jer ;)

mvh niki p

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:20

Synes mere det skulle inkludere en rejse til Bali istedet og så blive lavet i Danmark :-)

Men jo, det ville umiddelbart være en god idé :)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 22:23

Det spørgsmål som 90% af mændene ville spørge tilbage er "hvad er prisniveauet?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:25

Altså der skulle jo gerne være noget specielt ved det, ud over en gravering... For sådan en kan de fleste guldsmede også lave, hvis man bare vil betale for det...

Så det skal både være unikke smykker + graveringen! Så er svaret JA!

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 22:27

Jeg tænker mere kvalitet! har du ikke mulighed for upload af billede eller tegning af din ide? :-)

Men jo, tror der er flere der har det som mig med at de aldrig ved hvad de skal købe og gerne vil give den bedste og mest personlige gave. Egentlig er jeg ikke god til smykker, for det standart synes jeg. 

Men måske din ide kunne være en innovativ ide som fik mig til at gå mere i smykkebutikker eller en dag hvis du selv lavede en webshop og sparede et led. 

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 22:30

Ja det lyder som en god idé, men hvorfor skal det laves på bali ? er det knald billigt

For tror da de fleste guldsmede kan lave hvad man beder dem om

Tilmeldt 16. Jun 10
Skrevet kl. 10:35

det skal laves på bali, fordi det er der eneste sted man kan få det lavet på den måde som jeg vil gøre det

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:45

Det lyder som en kanon fed gave ide. Det som vi mænd glemmer tit er at give vores kære en lille ting... og gerne på en kedelig hverdag :) 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02

Jo, der er bare det, at hvis man ikke har været på Bali, så har man ingen relationer til det sted og derfor er det faktisk lige meget hvor det er lavet henne - bare det er smukt.

Hvis nu det er lavet af et natur produkt som kun eksisterer på Bali, så er det en anden sag.

Tilmeldt 16. Jun 10
Skrevet kl. 23:44

og det er jo lige det de er lavet afSmile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)