Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du trænger til en helt ny hjemmeside, jeg er ked af at sige det men hold da op hvor er den grim og ikke specielt brugervenlig!

Søg på Bowling på google, så vil der på side 1 dukke flere foreslag op på hvordan en bowling hjemmeside bør se ud. 

Jeg kan ikke fortælle dig hvem der kan lave en ny hjemmeside eller hvad en rimelig pris for sådan en er, men jeg kan sige at hvis jeg som kunde ville bowle og blev mødt af den hjemmeside gik jeg videre til næste sted :) 

Jeg vil også lige få styr på jeres adwords, når jeg søger på bowling ligger i helt i toppen, det er som sådan også godt at gøre, men jeg vil vædde på at i betaler alt for mange kroner for at ligge der. 

Jeg bor i aalborg, men i dukker op selvom i ligger helt nede i århus- jeg kunne altså aldrig finde på at køre til århus for at bowle, i smider simpelthen penge ud af vinduet når hele danmark kan trykke på jeres adwords. 

Jeg må også indrømme efter at have set firmanavnet og jeres adwords, så gik jeg udfra at i lå placeret i nord, jeg har det i hvert fald sådan at når man skriver nord, så er det fordi man ligger i (nord)jylland. I skal i jeres adwords som minimum have skrevet Århus N så folk ikke klikker forgæves. 

Jeg har været rigtigt hård i det her indlæg, men det er ikke for at genere, men i er simpelthen nødt til at gøre noget drastisk med jeres online markedsføring.

Du er velkommen til at kontakte mig i en PB hvis du vil have min mening om jeres hjemmeside efter i harfået lavet den om, jeg kan godt se hvornår noget er pænt eller ej :)

Hav en god weekend Big Smile

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:18

Er siden taget ned ? Jeg får en grå side frem, men uden tekst eller billeder

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:20

Sikkert en fejl eller manglende plugin i din browser for virker fint her.

Fra Viborg
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:40

Hej Beli

Som jeg ser det, kan det godt lade sig gøre at få siden indexeret på en eller anden måde at google, men det er enormt omfattende og slet ikke smart...

Det ER en ommer - opret en side der ikke kører flash og smid den op på domænet så google kan læse den - det kan ikke blive meget værre end det der...

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til mig på 87 25 00 87 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)