I dag fik jeg lige fået en super idé, da jeg spillede counter strike, og derfor søger jeg en der kunne have lyst til at udføre den sammen med mig.
Du skal være god til at kunne sætter servers op, med admin osv. du må også meget gerne have noget viden med noget "mobil betaling." Kort sagt, du skal være teknologi nørd. :-)
Skriv en PM hvis du vil høre mere om projektet, vi deler 50:50
Jeg kan mærke jeg ikke er Counter strike nørd ..... Hvad er det?
Counter strike er et spil, hvor man løber rundt i en bane og skyder hinanden. Når man bliver dræbt, bliver man genfødt efter et øjeblik på magisk vis. Jo flere man dræber og jo færre gange man bliver dræbt, desto flere points får man.
Disse dårlige points kan man så ombytte til dårlige skolekarakterer. Jo flere points desto dårligere skolekarakterer.
Counter strike er et spil, hvor man løber rundt i en bane og skyder hinanden. Når man bliver dræbt, bliver man genfødt efter et øjeblik på magisk vis. Jo flere man dræber og jo færre gange man bliver dræbt, desto flere points får man.
Disse dårlige points kan man så ombytte til dårlige skolekarakterer. Jo flere points desto dårligere skolekarakterer.
.... og åbenbart samtidig lære at det er fornuftigt at løbe rundt med våden. Det lyder som et fabelagtigt spil.
Det skal også tilføjes, at jeg arbejdede i et større firma, som bl.a. tilbød dette. Jeg tror, at det bliver lidt af en tung forretning med det projekt, da der er meget konkurrence i forvejen.
Det skal også tilføjes, at jeg arbejdede i et større firma, som bl.a. tilbød dette. Jeg tror, at det bliver lidt af en tung forretning med det projekt, da der er meget konkurrence i forvejen.
Men pøj pøj med det! :-)
Jeg har ikke tænkt mig at hoste servers. :) Det er noget helt andet, som giver coolcash