Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen counter strike nørder?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Counter Strike nørder,

I dag fik jeg lige fået en super idé, da jeg spillede counter strike, og derfor søger jeg en der kunne have lyst til at udføre den sammen med mig. 

Du skal være god til at kunne sætter servers op, med admin osv. du må også meget gerne have noget viden med noget "mobil betaling." Kort sagt, du skal være teknologi nørd. :-)

Skriv en PM hvis du vil høre mere om projektet, vi deler 50:50

Hilsen Trond

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:15

Jeg kan mærke jeg ikke er Counter strike nørd ..... Hvad er det? Embarrassed

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

RBN:

Counter strike er et spil, hvor man løber rundt i en bane og skyder hinanden. Når man bliver dræbt, bliver man genfødt efter et øjeblik på magisk vis. Jo flere man dræber og jo færre gange man bliver dræbt, desto flere points får man.

Disse dårlige points kan man så ombytte til dårlige skolekarakterer. Jo flere points desto dårligere skolekarakterer.

Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:19
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:20

Alei:

RBN:

Counter strike er et spil, hvor man løber rundt i en bane og skyder hinanden. Når man bliver dræbt, bliver man genfødt efter et øjeblik på magisk vis. Jo flere man dræber og jo færre gange man bliver dræbt, desto flere points får man.

Disse dårlige points kan man så ombytte til dårlige skolekarakterer. Jo flere points desto dårligere skolekarakterer.

.... og åbenbart samtidig lære at det er fornuftigt at løbe rundt med våden. Det lyder som et fabelagtigt spil.

Tak for forklaringen!Big Smile

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 22:21

Alei:

RBN:

Yes Big Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 22:25

Det skal også tilføjes, at jeg arbejdede i et større firma, som bl.a. tilbød dette. Jeg tror, at det bliver lidt af en tung forretning med det projekt, da der er meget konkurrence i forvejen.

Men pøj pøj med det! :-)

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 22:26

Alei:

Det skal også tilføjes, at jeg arbejdede i et større firma, som bl.a. tilbød dette. Jeg tror, at det bliver lidt af en tung forretning med det projekt, da der er meget konkurrence i forvejen.

Men pøj pøj med det! :-)

Jeg har ikke tænkt mig at hoste servers. :)
Det er noget helt andet, som giver coolcash  

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:47

RBN:

.... og åbenbart samtidig lære at det er fornuftigt at løbe rundt med våden. Det lyder som et fabelagtigt spil.

Ja, det er da genialt, så er man sikker på at unge får et fornuftigt forhold til skydevåben Cool

De skal jo gerne kunne begå sig i storbyernes bandekrige uden at føle sig alt for meget udenfor.

Mvh Anders - Der var på skydebanen i går

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anders Christensen:
De skal jo gerne kunne begå sig i storbyernes bandekrige uden at føle sig alt for meget udenfor.

LOLOLOLOL. Ja, det kan være, at bandekrige i virkeligheden er en spilproducent-finansieret reklame Big Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)